پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عصبانیت باشگاه بارسلونا از اقدام جدید پیکه

کد خبر : 84119  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مهر 1397
جرارد پیکه مدافع بارسلونا تمرکز خود را روی تنیس گذشته است نه تمرین !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , بارسلونا از اقدامات پیکه ناراضی است زیرا این بازیکن در روزهایی که باید استراحت میکرد به چین سفر کرد و بر روی تجارت خود تمرکز دارد . جرارد پیکه از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده است و میتواند از استراحت در فیفا دی لذت ببرد اما سفر او به خارج از اسپانیا و آن هم کشوری مانند چین و غیبت در تمرینات جالب به نظر نمیرسد .

 

طبق گزارش خبرنگار اسپانیایی  ال چیرینگیتو  , بارسلونا در مورد پیکه چنین نظری دارد :

بارسلونا معتقد است که پیکه بیشتر از اینکه روی تیم تمرکز کند بر روی شرکت خود تمرکز دارد . چیزی که باعث عصبانیت بارسلونا شده سفر 20 هزار کیلومتری پیکه به چین برای صحبت با بازیکنان تنیس در مورد جام دیویس است .

 

فدراسیون بین المللی تنیس مدتی پیش به پیکه برای تغییراتی در جام دیویس اجازه داد . بر این اساس پیکه و شرکت او Kosmos اقدام به تغییراتی در نحوه برگزاری این جام خواهند کرد . این مساله البته با مخالفت تعدادی از ستارگان دنیای تنیس مواجه شده و پیکه به چین سفر کرد تا با 2 مخالف این طرح یعنی نواک جوکوویچ و الکس الکساندر زورف صحبت کند .

 


پیکه و شرکت او مبلغ 3 میلیارد دلار طی مدت 25 سال در تنیس سرمایه گذاری خواهند کرد .


 

بارسلونا حق دارد از پیکه ناراحت و ناراضی باشد زیرا این مدافع اخیرا دیگر عملکرد سابق را ندارد . او چندین اشتباه مهم در جریان بازی های اخیر بارسلونا داشته که باعث از دست رفتن امتیازات برای بارسا شده است . بارسلونا در 4 بازی اخیر لالیگایی خود به پیروزی نرسیده است . بارسلونا در 4 بازی اخیر به دلیل اشتباهات پیکه 4 گل دریافت کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.