پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال: هر بازیکنی نمی تواند در فلسفه بارسلونا موفق شود

کد خبر : 84143  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مهر 1397
اعتراف اریک آبیدال

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در سال های اخیر شاهد خرید های بزرگی بوده که نتوانستند در بارسلونا به موفقیت دست یابند که اریک آبیدال دلیل آن را فلسفه و سبک بازی بارسلونا دانسته است که طبق گفته ژاوی حتی بزرگ ترین ستاره ها نیز برای وفق یافتن با سبک بازی تیم با چالشی بزرگ مواجه خواهند بود.

 

در فصل جاری نیز تاکنون چنین وضعیتی برای آرتورو ویدال، مالکوم و حتی عثمان دمبله صدق می کند که بازی تحت فشار و فضای کم را با دفاع اتوبوسی حریفان برایشان دشوار کرده است که آبیدال درخصوص چالش خرید به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا گفت:

خب وقتی وارد بازار می شویم اولین مشکلی که می توانید با آن مواجه شوید قیمت بازیکنان است و پس از آن ما دارای یک فلسفه بازی خاص هستیم که مشکل ساز می شود چون همه بازیکنان بااستعداد قادر به وفق یافتن با آن نیستند.

 

خب وقتی که من سعی می کنم تا بازیکنی را برای آمدن متقاعد کنم درنهایت واضح و روشن است که سرمربی تیم من نیستم که تضمین دهم حتما در ترکیب اصلی بازی خواهی کرد. در اینجا باید به سختی کار کنید و بازیکنانی که به اینجا می آیند نیز می دانند که بهترین بازیکنان در بارسلونا حضور دارند و باید برای جایگاه خود بجنگند. من این رقابت سالم را دوست دارم چون اهداف زیادی در انتهای فصل وجود دارد.

 

بارسلونای بی؟

اگر در تیم دوم نیز رقابت وجود داشته باشد و بازیکنان بااستعدادی وجود داشته باشد ای برای سرمربی تیم آسان تر خواهد شد. رسیدن از تیم پایه به اصلی آسان نیست و می خواهیم وقتی که بهتیم اصلی می رسند برای سال های زیادی درخدمت تیم باشند و مشخص است که باید صبر کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.