پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال رقیب برای سوارز

کد خبر : 84169  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 مهر 1397
نیاز به شماره 9 بزرگ

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا نیاز به رقیبی بزرگ برای لوئیس سوارز را که در آستانه 32 سالگی قرار دارد به شدت حس می کند که درحال حاضر تنها جایگزین او مونیر الحدادی است که اگرچه بازیکن خوبی است اما ظرفیت مهاجمی بزرگ چون سوارز برخوردار نمی باشد و در واقع رقیبی بزرگ برای مهاجم اروگوئه ای بارسلونا محسوب نمی شود.

 

سوارز از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2104 عملکردی بی نظیر با به ثمر رساندن 155 گل در 208 بازی داشته است تا هزینه 81 میلیون یورویی خود را جبران کرده باشد و تنها 3 گل تا رسیدن به اسکولا به عنوان 5 گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا فاصله دارد.

 

سوارز همچنین 79 پاس گل نیز داده است ولی با این حال در فصل جاری با افت مواجه شده و بیش از سه سال است که در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است.

 

با این حال لوئیس سوارز علی رغم فرم ضعیف گلزنی در ماه های اخیر، او از نظر پاس گل شرایط خوبی داشته است.

 

بااین حال بارسلونا به دنبال خرید مهاجم است که از کریستوف پیاتک به عنوان مهاجم زیرنظر باشگاه نام برده می شود اگرچه که در ابتدای راه قرار دارد و تضمین شده نیست. در این بین هری کین می تواند گزینه بزرگ مدنظر باشگاه باشد که بیش از 200 میلیون یورو هزینه خواهد داشت در شرایطی که چنین مبلغی برای رئال مادرید دیگر مبلغی گران نیست.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.