پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید مدافع 6 ماهه زمستانی در جلسه فنی اضطراری !

کد خبر : 84190  |  زمان ارسال : جمعه 27 مهر 1397
معضل دفاع میانی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، پپ سگورا از پرواز به آمریکای جنوبی منصرف شد چون روز گذشته یک جلسه فنی اضطراری در باشگاه بارسلونا تشکیل شد تا درخصوص جذب یک مدافع میانی در ژانویه تصمیم گیری شود و سگورا در این جلسه نظرات همه را شنید تا وضعیت را ارزیابی کند.

 

با مصدومیت 6 هفته ای ورمالن و قابل اطمینان نبودن سلامت و آمادگی او برای کمک به تیم در طول فصل و همچنین وضعیت نامشخص زانوی ساموئل اومتیتی علی رغم خوشبینی ها برای بازگشت او به میادین از 4 هفته دیگر اما جلسه ای برای بررسی وضعیت بوجود آمده برگزار شد.

 

طبق گزارش، در این جلسه سگورا در کنار اطلاع از درخواست والورده که روز گذشته نتوانست در جلسه حضور یابد و همین طور با اطلاعات کادر پزشکی باشگاه و همچنین استعدادیاب ها که چه کسی می تواند برای قلب دفاعی بارسلونا ایده آل باشد به تجزیه و تحلیل پرداخت.

 

در جلسه دیروز گزینه های متعددی بررسی و آنالیز شد یعنی هم بازیکنان برای خرید و هم بازیکنان تیم دوم و درنهایت به این نتیجه رسیدند که به دنبال جذب مدافعی میانی برای زمستان باشند آن هم مدافعی صرفا برای نیم فصل دوم تا در تابستان آینده ماتیاس دی لیخت جذب گردد.

 

بنابراین طبق ادعای موندو هدف باشگاه این است که مدافعی را صرفا برای یک نیم فصل برای پوشش غیبت های احتمالی اومتیتی و ورمالن جذب کنند که ان مدافع نیز مدافعی باتجربه خواهد بود مدافعی که مایل به عقد قرارداد صرفا 6 ماهه با بارسلونا باشد و یا 6 ماه قرضی منتقل گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.