پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا بند خرید خبر رسمی انتقال آلکاسر را نیز تغییر داد؟

کد خبر : 84206  |  زمان ارسال : جمعه 27 مهر 1397
ماجرای بند خرید آلکاسر

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که باشگاه بارسلونا بر سر بیانیه رسمی انتقال قرضی پائولینیو با ویرایش یا برداشتن عبارت اجباری درخصوص بند خرید او توسط گوانگژو خبرساز شد، به نظر می رسد که درخصوص پاکو آلکاسر نیز بیانیه خود را ویرایش کرده است.

 

آن طور که متن نخست اطلاعیه رسمی باشگاه بارسلونا توسط اسپورت و دیلی میل کپی شده است، عبارت رد بند خرید 23 میلیون یورویی دورتموند توسط بارسلونا اعلام شده اما حالا متن اعلامیه انتقال آلکاسر در وب سایت رسمی بارسلونا چیز دیگریست و با ویرایش مواجه شده است.

 

تصویر زیر مربوط به خبر اسپورت دقایقی پس از انتقال رسمی آلکاسر توسط باشگاه است که جمله رد بند خرید 23 میلیون یورویی در آن ذکر شده است.

 

 

در تصویر زیر عبارت داخل گیومه "" به مانند اسپورت، کپی شده متن وب سایت رسمی است که هم اکنون چنین عبارتی در بیانیه دیده نمی شود.

 

 

هم اکنون طبق متن وب سایت رسمی، اینگونه اعلام شده که بارسلونا حق مطابقت پیشنهادهای رسیده از سوی باشگاهی دیگر برای انتقال های آینده آلکاسر را خواهد داشت بدین صورت که اگر پیشنهادی به دست دورتموند برسد و این باشگاه قصد فروش او را داشته باشد، بارسلونا می تواند آلکاسر را با حق اولویت به خدمت بگیرد.

 

 

مطابق تصویر بالا، برداشته شدن یا تغییر جمله refuse that option قابل استنباط است.

 

بنابراین می توان گفت تنها در صورتی که دورتموند قصد پرداخت 23 میلیون یورو بند خرید آلکاسر را نداشته باشد، بارسلونا قادر به بازگرداندن آلکاسر خواهد بود و در غیر این صورت باید در انتظار زمان فروش او توسط دورتموند بماند. در صورتی که بارسلونا آن زمان نخواهد آلکاسر را خریداری کند می تواند 5 درصد از حق انتقال بعدی او را از باشگاه دورتموند بگیرد.

 

بارسلونا پیش از این نیز در همین تابستان درخصوص پائولینیو نیز متن اولیه خود را اصلاح کرده بود و خبرساز شد و رسانه ها را گیج کرد.

 

 

برداشتن شدن عبارت بند خرید اجباری در بیانیه اصلاح شده

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.