پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: دکتر نیستم؛ به جای خرید به تیم دوم می نگرم و چومی در کنار بوسکتس راه حل های ما هستند

کد خبر : 84210  |  زمان ارسال : جمعه 27 مهر 1397
با ویدال حرف زدم؛ بازگشت نیمار و آینده من؟

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته نهم لالیگا دیدار حساس صدرنشینی را مقابل سویا در نیوکمپ برگزار خواهد کرد که والورده در کنفرانس خود قبل از بازی حاضر شد.

 

والورده درخصوص بازی با سویا گفت:

 

دیدار با سویا در سوپر کاپ مرجعی برای برنامه ریزی؟

ما این بازی را بررسی کردیم. سویا در لحظات خوبی قرار دارد و قطعا آن بازی یک رفرنس محسوب می شود اما برخی از بازیکنان در بازی های اخیر تغییر کرده اند  و نمی دانیم که می خواهند در این بازی چه کار کنند. خواهی دید اما باید آماده باشیم.

 

مشکلات قلب دفاع؟

اوریول بوسکتس و چومی در کنار ما تمرین کرده اند اما جایگزین های دیگری نیز داریم. می توانیم از بوسکتس در سمت راست دفاع هم استفاده کنیم. اگر نیاز پیدا کنیم به دنبال راه حل خواهیم بود و مشخص است که ممکن است مجبور شویم که از آکادمی استفاده کنیم.

 

اومتیتی؟

او در حال درمان جهت تقویت عضلاتش است. نمی دانم چه زمانی در دسترس خواهد بود و امیدوارم به زودی برسد به هر حال من دکتر نیستم. با توجه به مصدومیت ورمالن امیدوارم به زودی با ما باشد چون بازی های مهمی در پیش داریم.

 

بازگشت نیمار؟

من فقط 15 روز تمرینش دادم (خنده). او بازیکن تیم دیگری است. این ها حدس و گمان است. نا ما در حال حاضر در بازار هستیم و نه من این را هدفی کوتاه مدت می بینم که بخواهد طی یکی دو ماه تحقق یابد.

 

آمادگی روبرتو و سوارز؟

وضعیتشان بهتر است و می توانیم این هفته روی آن ها حساب کنیم.

 

امکان جذب مدافع میانی؟

این ها مسایلی هستند که باید زمان مناسبش فرا برسد. ما تیم اصلی و تیم دوم را دراختیار داریم و می توانیم به تیم دوم فرصت بدهیم. من هم اکنون درخصوص جذب بازیکن در زمستان فکر نمی کنم اما روی بازیکنان تیم دوم چرا

 

آینده شما؟

من چیز زیادی درخصوص حرف ها و خبرهایی که زده می شود نمی دانم. نمی دانم که چه بگویم. خیلی برایم مهم نیستند.

 

اعتماد به آکادمی؟

حس و درک من نسبت به لاماسیا حسی عالی است. بازیکنانی داریم که در بالاترین سطح تمرین می کنند. میراندا مقابل لگانس بازی نکرد چون برای آن بازی نیاز به بازیکنی باتجربه تر بود اما من به میراندا اعتماد دارم. همچنین روی ریکی پویگ، کوئنکا و آلنا و سایرین که بدون شک آینده تیم اصلی هستند. آن ها باید سعی کنند تا سرمربی خود را متقاعد کنند و به زودی فرصت بازی خواهند داشت.

 

بازی های سنگین پیش رو؟

البته که سه دیدار مهم در پیش داریم. ما مقابل سویای صدرنشین بازی داریم. از زمانی که وارد بارسلونا شدم این اولین باری است که صدرنشین لالیگا نیستیم و پس از این بازی نیز با اینتر و سپس الکلاسیکو رادرپیش داریم، هفته ای زیبا و مهیج خواهد بود.

 

ویروس فیفا؟

خب شرایط هر بازی متفاوت است. مقابل رئال بازی خوبی در تعطیلات قبلی نداشتیم اما لحظات بد و خوب پس از آن وجود داشت. به اندازه کافی انگیزه داریم چونمیخواهیم صدر جدول را پس بگیریم

 

پیکه؟

سفرهای او من را ناراحت نمی کند. فقط یک چیز درخصوص پیکه نگرانم می کند که ایده ای داشت و من نمی دانستم، ایده اش فوق العاده است. هیچ مشکلی وجود ندارد. او 100 درصد روی تیم تمرکز دارد.

 

مهار مسی؟

می دانیم که این احتمال همیشه وجود دارد و برای سوپر کاپ و بازی فصل قبل مقابل ژیرونا نیز روش فکر کردیم اما به ما بستگی ندارد. به هر حال احتمالش را می دهیم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

 

گفتید بوسکتس در قلب دفاع؟

امکانش وجود دارد البته نه برای مدتی طولانی و در مواقع خاص به عنوان راه حلی مقطعی. می دانیم که بوسکتس در کجا بهترین عملکرد را دارد.

 

سویا چگونه بازی خواهد کرد؟

با دو مهاجم بازی می کنند و حقیقت این است که به خوبی عمل می کنند. به عنوان یک مربی خودتان را در مقابل حریف قرار میدهید و با خود می گویید که در عوضش باید چه کار کنم؟ این بازیکن را بگذارم یا ان یکی را و جدا از این موضوع اعتقاد دارم که سبک خودشان را مقابل ما نیز به کار خواهند بست. آن ها اغلب نبرد یک در مقابل یک دارند

 

ویدال؟

ما برای حل مشکلات درون رختکن ایده خودمان را داریم. مشخصا با ویدال حرف زده ام اما در این خصوص حرف نخواهم زد

 

رابطه با مدیران باشگاه؟

رابطه خوبی دارم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.