پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: ژاوی چشم سومی هم داشت !

کد خبر : 84235  |  زمان ارسال : شنبه 28 مهر 1397
آرتور در خصوص سبک بازی خود حرف زد

اختصاصی بارسانیوز – آرتور هنریکه هافبک برزیلی بارسلونا که با متفاوت بودن شبک فوتبال خود در برزیل راهی بارسلونا شده، متفاوت بودن خود را تایید کرد.

 

آرتور درخصوص سبک متفاوت بازی خود نسبت به برزیلی ها گفت:

من فکر نمی کنم سنتی را نقض کرده باشم اما چرا این درست است که سبک بازی من مثل برزیلی ها نیست.

 

سبک مشابه با ژاوی:

وقتی که ژاوی را می بینید به نظر می رسد که او چشم سومی دارد. این چیزی است که باعث می شد تا متفاوت باشد و فضاها را پیدا کند، فضاهایی که کسی آن ها را نمی دید. او بازی را متفاوت می دید. در حین دویدن با توپ همه چیز توپ نیست و اگر از فکر خود استفاده نکنید توانایی های شما موثر نخواهد بود. برای من دادن یک پاس پایه و اساس فوتبال است که بتوانم هم تیمی هایم را به پاس خوبی برسانم و اگر بتوانم هم گل بزنم. همشه گفته ام که الگوهای من ژاوی و اینیستا بوده اند نه به این خاطر که الان دارم در بارسلونا توپ می زنم بلکه بابت تماشای بازی هایشان از تلویزیون می گویم.

 

آرتور در خصوص سبک بارسلونا نیز گفت:

در بارسلونا پاس های کوتاه زیادی در فضایی کم داده م شود و شاید مردم تعجب کنند که چرا رو به جلو حرکت نمی کنیم که در حقیقت به دنبال فریب دادن حریف هستیم که حریف فکر می کند اتفاقی در حال رخ دادن نیست و سپس به ما فضا می دهند.

 

من هرگز از تماشای این سبک بازی بارسلونا خسته نمی شدم. بازیکنان حاضر در اینجا از نظر بدنی قوی نبودند اما همه مردم از سبک زیبای بازی حرف می زدند. سبک بارسلونا سبک ایده آل من است. بارسلونا همیشه انتخاب من بوده است. پوشیدن پیراهنی که بازیکنانی چون مسی، بوسکتس، پیکه و سایرین برتن داشتند برایم همانند یک رویاست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.