پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرسنال به دنبال جذب قرضی مالکوم

کد خبر : 84242  |  زمان ارسال : شنبه 28 مهر 1397
دو مشتری قرضی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، مالکوم از 4 خرید تابستانی فصل جاری علی رغم رهایی از مصدومیت اما همچنان کمترین میزان دقایق بازی را توسط والورده تنها با 25 دقیقه حضور در زمین انجام داده در شرایطی که با وجود دمبله و کوتینیو نیز انتخاب شماره 1 برای حضور در ترکیب اصلی نیست.

 

با این حال در کنار وجود فضای کم برای بازی در پست تهاجمی برای مالکوم آنچه که او را آزار می دهد جای نگرفتن در برنامه چرخشی والورده است و وضعیت عجیب و غریب او می تواند مالکوم را در زمستان از بارسلونا خارج کند هرچند که مدیران باشگاه نسبت به رسیدن فرصت بازی به او اطمینان داده اند و آبیدال نیز در مجمع سالیانه به این موضوع تاکید داشت.

 

بنابراین مالکوم می تواند در ژانویه برای به دست آوردن فرصت بازی، بارسلونا را ترک کند هرچند که تا انتهای فصل فرصت زیادی باقی مانده و شاید اوضاع برای او همانند لنگله ابت مصدومیت ای غیر منتظره قلب دفاعی تغییر کند.

 

از این رو اسپورت گزارش داد که تا به این لحظه اینتر میلان و آرسنال علاقه خود به جذب مالکوم را به بارسلونا اعلام کرده اند که به دنبال ایده خروج قرضی او توسط بارسلونا هستند.

 

اسپورت همچنین خبر از پیشنهاد تاتنهام برای زمستان به ارزش 50 میلیون یورو داده است که تاتنهام بابت خرج نکردن و عدم خرید در تابستان قصد تقویت تیم را در ژانویه دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.