پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل : مصدومیت مسی , فرصت طلایی لوپتگی !

کد خبر : 84307  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مهر 1397
تحلیل بن هایوارد از مصدومیت مسی و فرصت لوپتگی !

اختصاصی بارسا نیوز - بن هایوارد به Evening Standard توضیح داد که مصدومیت مسی ممکن است یک فرصت تازه برای مربی رئال مادرید باشد .

 

لوپتگی در هفته های اخیر بدشانسی زیادی را تجربه کرده است و مدعی شده که تیم او به دلیل مصدومان کلیدی موفق به کسب نتیجه لازم نشده و به طور کلی معتقد است که جهان علیه اوست .

 

اما آسیب دیدگی مسی یک خبر خوب برای این مربی 52 ساله است . درست است که بارسلونا فقط متکی به یک بازیکن نیست اما وقتی این ستاره آرژانتینی در زمین باشد , شکست آنها دشوار تر است .

 

لوپتگی احتمالا هنوز هم در مورد شغل خود در صورت شکست در الکلاسیکو ترس دارد - مصدومیت مسی ممکن است محاسبات را تغییر داده باشد .

 

فقط از سویا بپرسید . در همان دقایق کمی که مسی در بازی شنبه شب در زمین بود مردان پابلو ماچین 2 گل از بارسلونا خورده بودند . ستاره آرژانتینی روی گل اول تیم که توسط کوتینیو به ثمر رسید نقش داشت و گل دوم را نیز در یک تلاش انفرادی عالی زد . وقتی زمین را ترک کرد , مشخص شد که او خیلی بیشتر ( تاثیرگذار ) بود و بازی با نتیجه 4-2 به پایان رسید .

 

با خروج مسی از معادله در بازی یکشنبه آینده , منطقی است که فرض کنیم مادرید نسبت به قبل فرصت بهتری دارد . با این حال این به معنای تضمین موفقت آنها ( مقابل بارسلونا ) نیست و باید به الکلاسیکوی 2015 اشاره کنیم که با وجود نیمکت نشینی مسی , بارسلونا در برنابئو به تیم بنیتز 4 گل زد .

 

در زمانی که به نظر میرسد همه چیز علیه سرمربی اسپانیایی رئال است شاید مصدومیت مسی همان چیزی باشد که رئال به آن نیاز دارد . رئال باید در موارد زیادی پیشرفت کند از جمله در دفاع و همچنین از لحاظ گلزنی . اما عدم حضور مسی فرصتی برای آنها در روز یکشنبه خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.