پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: مسی بهتر از رونالدو است؛ حذف توسط پرسپولیس نظرم را تغییر نمیدهد

کد خبر : 84329  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 آبان 1397
بازنشستگی در پایان فصل جاری

اختصاصی بارسانیوزژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای ضمن اعلام بازنشستگی از فوتبال در انتهای فصل جاری، مسی را بازیکن بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو نامید.

 

ژاوی در گفت و گو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، که مقابل پرسپولیس بازی 1001 دوران حرفه ای خود را انجام خواهد داد بیان کرد:

دوست دارم تا لیگ قهرمانان آسیا را نیز فتح کنم که این پنجشنبه بازی برگشت نیمه نهایی را مقابل پرسپولیس ایران برگزار خواهیم کرد. در بازی رفت در خانه 1-0 شکست خوردیم اما کار هنوز به پایان نرسیده و همه تلاش خود را ارائه خواهیم کرد. فتح این جام در بازی در جام باشگاه های جهان خوب خواهد بود.

 

بازنشستگی به شرط قهرمانی در آسیا؟

نه تاثیری در تصمیم من نخواهد گذاشت. به احتمال 99 درصد این آخرین فصل فوتبال من استچون تقریبا 39 سالم شده و زمانی عادی برای بازنشستگی است. حالا من به مربی گری فکر می کنم و در حال حاضر اولین گام را برداشته ام و دوره فنی مربی گری را در ماه می به پایان رساندم.

 

ژاوی درخصوص بازی بارسلونا مقابل اینتر و خذفشان در سال 2010 توسط اینتر مورینیو گفت:

فکر می کنم با همان بازی سال 2010 شود که بارسلونا را توپ را دراختیار داشته باشد و اینتر دفاع کند تا از ضدحملات با استفاده از ایکاردی و پریشیچ بهره ببرد. هم تیمی های سابقم شانس اول پیروزی خواهند بود و خواهید دید که مالکیت توپ را دراختیار خواهند داشت. بازی در نیوکمپ آسان نیست.

 

می دانی که مسی نیست؟

این مزیتی بزرگ برای اسپالتی و تیمش خواهد بود چون مسی بهترین بازیکنی است که با آن بازی کرده ام. او تنها کسی است که می تواند به تنهایی تفاوت را رقم بزند.

 

بهترین بازیکن جهان؟ رونالدو؟

مسی خیلی بهتر است. مسی نه تنها بهترین بازیکن جهان است بلکه بهتر بازیکن تاریخ نیز هست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.