پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: توپ طلا حق مسی است؛ در نبود لئو باید خودمان را اثبات کنیم

کد خبر : 84365  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 آبان 1397
ایوان امیدوار است

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در اولین گام از سری بازی های متوالی بدون مسی از اینتر میلان در نیوکمپ پذیرایی خواهد کرد که ایوان راکیتیچ ضمن نبود مسی، غیبت او را یک فرصت قلمداد کرد.

 

درحالی که بارسلونا از مدت ها به عنوان تیمی وابسته به مسی لقب گرفته، حالا بهترین زمان برای بازیکنان تیم جهت برداشتن این تابو است که ایوان راکیتیچ در این خصوص گفت:

بله ما بدون مسی بازی خواهیم کرد. داریم در مورد بهترین بازیکن جهان حرف می زنیم و شاید تاریخ فوتبال و بنابراین درک دشواری کار ما بدون او پچیده نیست اما از سوی دیگر غیبت او فرصتی برای ما جهت اثبات خودمان به دیگران است که می توانیم بدون او نیز پیروز شویم.

 

دمبله؟

عثمان بازیکنی عالی است و استعداد فراوانی دارد. او دارای تمام ویژگی های لازم جهت موفق شدن در بارسلونا است. بازی کردن در جمع حضور بهترین بازیکنان جهان کار آسانی نست به ویژه در خط حمله

 

گل نزدن های سوارز رد لیگ قهرمانان؟

بله، گل نمی زند اما کارش را به خوبی انجام می دهد. حالا مسی غایب است و مسئولیت او بیشتر خواهد بود و خودش هم این را می داند. اگرچه که گل نزده اما جنگیده است و تمام تتوانش را ارائه می دهد درست مثل بازی در ومبلی که روی دو گل تاثیرگذار بود.

 

اولین فصل حضور ایکاردی در لیگ قهرمانان؟

به نظر می رسد که دروغ باشد چون او یکی از بهترین مهاجمان جهان است.

 

هفته بزرگ؟

هفته ای بزرگ در انتظارمان است و پیروزی مقابل اینتر به ما برای الکلاسیکو روحیه خواهد داد.

 

مودریچ و رئال؟

متن به تازگی با او صحبت نکرده ام چون اوضاع برایشان به خوبی پیش نرفته اما برایش آرزوی موفقیت دارم البته نه برای رئال مادرید

 

توپ طلا؟

اگر بخواهیم در مورد بهترین حرف بزنیم مسی انتخاب اول من است. مسی بهترین است و اگر او جایزه را نبرد امیدوارم که مودریچ ببرد. می دانم که روزنامه های فرانسوی میخواهند آن را به یک بازیکن فرانسوی بدهند اما باید واقع بین باشند.مسی بهترین است.

 

پریشیچ؟

من بعداز دربی با او حرف زدم  و به من گفت که کمی احساس ناراحتی دارد اما می دانم که به خوبی از خودش مراقبت می کند. نتوانستم دربی میلان را ببینم چون دخترم مریض شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.