پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : آرتور برای بارسلونا زاده شده است !

کد خبر : 84415  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 آبان 1397
ملو قلب بارسایی ها را تصاحب کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - آرتور همه را تحت تاثیر قرارداده است.

 

طبق گزارش مارکا ، در شهر بارسلون برخی آرتور ملو را مقدس میدانند. در دیدار مقابل اینتر میلان که او برای تیم 77 دقیقه بازی کرد عملکرد بسیار خوبی داشت و بعد از تعویض هواداران به نشانه اعتراض برای سرمربی تیم سوت کشیدند ، آرتور هنوز به طور کامل برای تیم بازی نکرده است.

 

والورده در اولین فصل حضور خود با شکاف بزرگی به نام خروج نیمار جونیور مواجه شد و همین مسئله باعث شد که او از پائولینیو در سیستم 2-4-4 استفاده کند که تا حد زیادی نیز موفق بود. او چندین بار عثمان دمبله را نیز مورد آزمایش قرار داد اما جوان فرانسوی در این آزمون موفق نبود.

 

در زمستان بعد از ورود کوتینیو تیم قدرت قابل توجه ای بدست آورد اما ستاره برزیلی به علت قوانین اروپایی حق حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را نداشت چرا که در نیم فصل اول برای لیورپول به میدان رفته بود. در این فصل نیز با توجه به انتقال آندرس اینیستا به لیگ چین مشکلاتی در خط هافبک به وجود آمده اما حالا تا حدود آن ها رفع شده اند. در دیدار های اخیر سرمربی تیم به آرتور ملو هافبک برزیلی تیم اعتماد کرده و او به خوبی موفق شده دل هواداران را با عملکرد خوبش به دست آورد.

 

هنگامی که آرتور در زمین حضور دارد او نبض بازی را در دست میگیرد و به تیم آرامش میدهد. شباهت زیاد سبک بازی آرتور به ژاوی هرناندز باعث شده که هواداران او را قطعه گمشده نیوکمپ بدانند و آن ها این را خوب میدانند که آرتور زاده شده تا برای بارسلونا به میدان برود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.