پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی که والورده جواز اولین الکلاسیکوی آرتور را صادر کرد !

کد خبر : 84425  |  زمان ارسال : جمعه 4 آبان 1397
چشاندن طعم مجدد ژاوی به رئال

اختصاصی بارسانیوز آرتور هنریکه بازیساز برزیلی بارسلونا که به خوبی خود را به ترکیب بارسلونا تحمیل کرده است، حالا مهره ای کلیدی در تیم ارنستو والورده محسوب می شود به صورتی که کار برای ویدال و دنیس سوارز برای بازی در ترکیب اصلی دشوار به نظر می رسد.

 

آرتور ملو با توانایی بالا در لمس و حفظ توپ و ارائه بازی مالکانه مطابق با سبک و فلسفه بازی بارسلونا است که حالا می تواند نسبت به بازی دراولین الکلاسیکوی دوران حرفه ای خود پس از درخشش در بازی های بزرگی چون تاتنهام و اینتر میلان مطمئن باشد چون در دیدار مقابل اینتر میلان در دقیقه 77 تعویض شد.

 

درحالی که هواداران برای والورده بابت تعویض آرتور و ورود ویدال سوت زدند اما ارنستو در کنفرانس پس از بازی اعلام کرد که آرتور دچار خستگی ماهیچه شده و نخواست تا روی مصدومیت او در ادامه ریسک کند.

 

طبق گزارش موندو، جمله والورده که گفت "نمی خواستم قبل از آنچه که در حال آمدن است ریسک کنم"، عبارت آنچه که در حال آمدن است مربوط به مصدومیت نیست بلکه به دیدار الکلاسیکو اشاره دارد تا ماهیچه آرتور برای این دیدار بزرگ آماده شود.

 

اسپالتی نیز نتوانست در مقابل بارسلونا، ارتور را خنثی کند بازیکنی که با 7 ریکاوری توپ، 83 پاس صحیح داشت و حالا بارسلونا برای قطع توپ و بازیسازی از عقب تنها به بوسکتس متکی نیست و آرتور در 22 سالگی بدون تجربه بازی در اروپا راه حل جدیدی برای رساندن توپ از عقب زمین به خط حمله محسوب می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.