پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

مورینیو به دنبال قطع رابطه " آلبا - مسی " در زمین !

کد خبر : 84461  |  زمان ارسال : شنبه 5 آبان 1397
با توجه به اینکه جوردی آلبا به فرم ایده آل بازگشته است , خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات فکر میکند .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و اینتر میلان چهارشنبه شب در نیوکمپ به مصاف هم رفتند . این دیدار یک غایب بزرگ داشت و ستاره آرژانتینی بارسلونا از روی نیمکت این بازی را تماشا کرد . اما آرتور و آلبا 2 بازیکنی بودند که موتور بارسلونا را روشن کردند . البته درخشش سوارز را نیز نمیتوان نادیده گرفت . آلبا مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا در ادامه روند خوب خود پس از هتریک پاس گل برابر تاتنهام , اینبار زننده گل دوم کاتالان ها مقابل اینتر بود تا آنها شانس کامبک در دقایق پایانی را از باشگاه ایتالیایی بگیرند .

 

 

عملکرد آلبا  , بازگشت او به فرم عالی را تایید میکند - او با لیونل مسی رابطه بسیار عجیبی در زمین دارد و آلبا در 11 بازی , 5 پاس گل به مسی داده است . همچنین این آمار در فصل های گذشته نیز قابل توجه است . آیا این رابطه خوب ممکن است در آینده شکسته شود ؟

 

روزنامه آ.اس چاپ مادید مدعی شد که خوزه مورینیو قصد دارد برای جذب مدافع اسپانیایی بارسلونا در کنار یوونتوس به رقابت بپردازد . باشگاه منچستر یونایتد با نزدیکان آلبا صحبت کرده است و طبق ادعای این منبع آنها درب خروج را برای منچستر باز گذاشتند .

 

در همین حال گفته میشود سران باشگاه بارسلونا به یونایتد در این مورد هشدار دادند . لیونل مسی نیز با انتقال یکی از بهترین ستارگان تیم مخالف است . رهبران بارسلونا تصمیم گرفته اند تا مذاکرات تمدید با آلبا را آغاز کنند . در قرارداد جدید بند خروج آلبا به 150 میلیون یورو افزایش خواهد یافت .

 

تمدید در تابستان . آیا دیر خواهد بود ؟

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.