پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سکانس پایانی تحقیر مالکوم در ژانویه !

کد خبر : 84462  |  زمان ارسال : شنبه 5 آبان 1397
احتمال خروج مالکوم 6 ماه پس از انتقال به بارسلونا وجود دارد . اما همچنین گفته میشود بازگشت او به رم نیز یکی از گزینه هاست !

اختصاصی بارسا نیوز - مالکوم فکر میکرد با انتقال به بارسلونا , به نقطه اوج دوران حرفه ای قدم میگذارد . این بازیکن در جولای با باشگاه کاتالان قرارداد امضا کرد اما او نه تنها به اوج نرسید بلکه سقوط آزاد کرد . این بازیکن سابق بوردو شرایط گیج کننده ای را در هواپیما برای سفر به رم تجربه کرد - جایی که مدیران رم در ایتالیا در انتظارش بودند اما در آخرین لحظه سر از بارسلونا درآورد . پیشنهاد بارسلونا شگفت انگیز بود و او نتوانست آن را رد کند .

 

بارسلونا به دنبال "چنگیز اوندر "


اما حتی زمانی که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مصدوم است , در بازی برابر اینتر به مالکوم بازی نرسید ! در این مسابقه حساس والورده ترجیح داد تا از رافینیا در خط حمله استفاده کند . به نظر میرسد امروز مربی و رهبران باشگاه به این نتیجه رسیده اند که در مورد توانایی های بازیکن سابق بوردو اشتباه کرده اند و قصد اصلاح این اشتباه را در اسرع وقت دارند .

 

Cengiz Under - چنگیز اوندر

 

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت , مدیران بارسلونا میخواهند مالکوم را در زمستان از تیم خارج کنند و چنگیز اوندر 21 ساله ترکیه ای را خریداری نمایند . با این وجود کار بسیار دشواری خواهد بود زیرا رابطه بارسلونا با رم بسیار بد است . قیمت جالوروسی برای چنگیز از 50 میلیون آغاز میشود . مبلغی که بارسلونا حاضر به پرداخت آن نیست . اما جیب بارسلونا برای چانه زنی با مالکوم پُر شده است . اوه , بله . 6 ماه قبل باشگاه ایتالیایی در فرودگاه منتظر رسیدن مالکوم بود و شاید در نهایت او در ایتالیا فرود بیاید . البته نمیتوان در مورد استقبال از مالکوم در آنجا مطمئن بود ...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.