پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نفرت آرتورو و هیجان آرتور برای اولین کلاسیکو

کد خبر : 84468  |  زمان ارسال : شنبه 5 آبان 1397
الکلاسیک اولی ها

اختصاصی بارسانیوز – دیدار فردای بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ صحنه اولین حضور آرتور و آرتورو ویدال در الکلاسیکو خواهد بود که احتمالا آرتور از ابتدا در ترکیب حضور خواهد داشت و ویدال به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد.

 

آرتور هنریکه که در فینال جام باشگاه های جهان به دلیل مصدومیت طولانی مدت خود نتوانست مقابل رئال مادرید بازی کند حالا همه چیز برای اولین تجربه بازی اش مقابل رئال مادرید و به ویزه الکلاسیکو فراهم است به خصوص در زمان که والورده در دیدار مقابل اینتر میلان روی خستگی ماهیچه های او ریسک نکرد.

 

اما رئال مادرید برای آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلونا بابت دیدارهای اخیرش در لباس بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید به یک تنفر تبدیل شده درحالی که فرصت پیوستن به این باشگاه را نیز در تابستان 2015 داشت چون ویدال با فراری خود تصادفی خطرناک داشت و درنهایت راهی بایرن مونیخ شد.

 

ویدال بابت اخراج در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید و اشتباهات داوری با دو گل آفساید و اخراج نشدن کاسمیرو آن را یک دزدی بزرگ نامید و حتی در دیدار فصل گذشته رئال مادرید و یوونتوس خطای پنالتی گرفته شده از سوی بن عطیه را در حمله به رئال مادرید انکار کرد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.