پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برتری سوارز از بنزما در دوئل شماره 9 ها

کد خبر : 84499  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 آبان 1397
در نبود مسی و کریستیانو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، در نبود لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، حالا لوئیس سوارز و کریم بنزما مردان اصلی تیم برای باز کردن گره بازی به شمار می روند که از بین این دو، سوارز عملکرد بهتری داشته است هرچند این دوئل در شرایطی است که هر دو عملکرد رضایت بخشی در فصل جاری نداشته اند.

 

سوارز و بنزما هر دو در فصل جاری لالیگا 4 گل به ثمر رسانده اند اما باتوجه به فقر گلزنی رئال مادرید در دیدارهای اخیر، بنزما بیشتر از سوارز زیر فشار انتقادات است چون لوئیس به خوبی در فاز تهاجمی تیم حضور دارد و حتی گل های تیم را به عنوان یک پاس گل دهنده قهار ساخته است.

 

با این حال هر دو مهاجم امروز به دنبال اثبات خودشان خواهند بود به صورتی که سوارز در پنجمین فصل حضور در بارسلونا به دنبال ثبت تعداد گل قابل قبول به مانند فصل گذشته است که 31 گل را به ثمر رساند که 6 گل کمتر از تعداد گل های او در فصل 2016/17 محسوب می شود که فاصله چشمگیری از 59 گل او در فصل 2015/16 در تمامی رقابت های فصل دارد.

 

سوارز در 211 بازی برای بارسلونا موفق به ثبت 156 گل شده است که میانگین 0.73 گل در هر بازی را برایش ثبت کرده که خیلی بهتر از عملکرد کریم بنزما است که 198 گل را در 424 بازی برای رئال با میانگین 0.46 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

 

بنزما در سراشیبی گلزنی و عملکرد فردی قرار دارد به ویژه فصل گذشته که تنها 12 گل را به ثمر رساند.

 

تقابل در الکلاسیکو

 

وضعیت سوارز در الکلاسیکو نیز با به ثمر رساندن 6 گل در 11 بازی بهتر از بنزما است که در 26 الکلالسیکو 9 گل را به ثمر رسانده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.