پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس جدید اینتر در مورد خرید مسی : اگر فرصت باشد , تلاش میکنیم

کد خبر : 84506  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 آبان 1397
رئیس جدید اینتر میلان احتمال انتقال مسی را رد نکرد " اگر فرصتی وجود داشته باشد , سعی خواهیم کرد " .

اختصاصی بارسا نیوز - اخیرا استیون ژانگ پسر صاحب باشگاه اینتر به عنوان رئیس جدید این باشگاه بزرگ ایتالیا انتخاب شده است . ژانگ که جوان است و رویاپرداز , انتقال مسی را در برنامه های خود قرار داده است .

 

اینتر پس از سال ها به لیگ قهرمانان بازگشته است و اخیرا برابر بارسلونا متحمل شکست 2-0 شد . اما وضعیت این تیم در جدول خوب است و شانس صعود بالایی دارند .

 

استیون ژانگ پسر صاحب باشگاه اینتر میلان اخیرا به عنوان رئیس جدید انتخاب شده است و به نظر میرسد این مدیر جوان به دنبال یک انتقال بزرگ است و در حال آماده کردن پول میباشد . همانطور که یوونتوس اقدام به جذب رونالدو کرد , اینتر نیز به مسی فکر میکند .

 

وقتی از ژانگ در مورد احتمال این انتقال سوال شد گفت :

همانطور که قول داده شده و همانطور که گفتیم اگر در بازار نقل و انتقالات فرصت برای بهبود تیم ما وجود داشته باشد هرگز آن را از دست نمیدهیم .

 

او که با اکسپرس مصاحبه میکرد افزود :

من نمیتوانم خرید بازیکن خاصی را وعده دهم اما اگر فرصت هایی وجود داشته باشد سعی خود را برای استفاده از این فرصت ها خواهیم کرد . من دوست ندارم در مورد رویاهایم صحبت کنم زیرا رویاها همیشه به واقعیت تبدیل نمیشوند اما باید همیشه به بالاترین سطح فکر کرد زیرا میتواند برای من و این گروه بهترین اتفاق رخ دهد .

 

گفتنی است اینتر در نقل و انتقالات تابستانی بشدت برای جذب لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش کرد . همچنین شایعاتی نیز در مورد علاقه این تیم به مسی وجود داشت . با این حال هیچ کدام به واقعیت تبدیل نشد .

 

گفته میشود بارسلونا در فکر ارائه یک پیشنهاد تمدید جددی به مسی است تا لئو را برای سال 2022 یا حتی 2023 در این تیم نگه دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.