پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه دلانی از ایندیپندنت؛ مسی به دنبال بازگشت نیمار !

کد خبر : 84576  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 آبان 1397
شعار باشگاه؛ کسی که برود حق بازگشت ندارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میگل دلانی از ایندیپندنت، لیونل مسی به عنوان عامل اصلی خروج نیمار از بارسلونا، کاملا مشتاق به بازگشت او به نیوکمپ است بازیکنی که برای خروج از زیر سایه مسی، راهی پاری سن ژرمن شد.

 

طبق گزارش دلانی، نیمار که در تابستان 2017 بارسلونا را ترک کرد حالا از شرایط خود در پاری سن ژرمن ناراضی است گزارشی که موندو و اسپورت از ماه ها قبل آن را منتشر کرده اند.

 

با این حال گزارش دلانی برای برپا کردن سر و صدای رسانه ای، مبنی بر صحبت لیونل مسی با مقامات باشگاه درخصوص احتمال بازگرداندن نیمار بوده است چون به گفته دنی آلوز، مسی اصلی ترین عامل خروج نیمار از بارسلونا بوده به این دلیل کهنیمار برای فتح جوایز انفرادی مجبور بود تا از سایه مسی خلاص شود.

 

از سوی دیگر نیز نیمار شخصا برای بازگشت به بارسلونا بی علاقه نیست و در طول 14 ماه اخیر 5 بار به بارسلونا سفر کرده است اما مشکل نیمار شعار باشگاه بارسلونا است که برای تیاگو آلکانتارا نیز تحقق یافت یعنی اینکه "بازیکنی که بارسلونا را ترک کند، باز نخواهد گشت"

 

این در حالی است که بارتومئو اخیرا در مصاحبه خود اعلام کرده بود:

نیمار به بارسلونا باز نخواهد گشت. او بازنخواهد گشت و ما هم هیچ برنامه ای برای بازگرداندنش نداریم. هیچ تماس و جلسه ای برای بازگرداندن نیمار وچجود نداشته است. هیچ ارتباطی وجود ندارد. ما هیچ علاقه ای به بازیکنانی که بند آزادسازی خودشان را می پردازند و می روند نداریم.

 

اخیرا نیز نیمار شخصا با انتشار یک فیلم شایعات بازگشت را تکذیب کرد.

 

همچنین در مجمع سالیانه باشگاه بارسلونا، نایب رئیس باشگاه اعلام کرد:

اگر نیمار خودش بند آزادسازی اش را پرداخت نمی کرد و شخصا نمی رفت و دلیل خروجش ما بودیم، می توانست بازگردد اما موضوع او کاملا برعکس است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.