پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو: شایسته توپ طلای ششم هستم؛ فکر نمی کنم مسی جزو 3 نامزد نهایی باشد

کد خبر : 84596  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 آبان 1397
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ هستم

اختصاصی بارسانیوز کریستیانو رونالدو در ماه های پایانی سال 2018 و انتظار برای مشخص شدن 3 نامزد نهایی توپ طلای فرانس فوتبال، ضمن نامیدن خود به عنوان یکی از بهترین بازیکنانتاریخ، برای مسی شانسی جهت کسب توپ طلا قائل نشد.

 

رونالدو درخصوص وسواس خود برای کسب توپ طلای ششم و پیشی گرفتن از مسی گفت:

چندین بار گفتم که روی کسب توپ طلای ششم وسواس ندارم و عقده ای نیستم. می دانم که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستم و برایم جای سوال نیست. اما با این حال قطعا توپ طلای ششم را می خواهم و اگر بگویم نه به شما دروغ گفته ام. من برایش تلاش می کنم همانطور که برای به ثمر رساندن گل ها تلاش می کنم تا پیروز بازی ها شوم بدون اینکه وسواس داشته باشم. فکر می کنم که شایسته توپ طلای ششم هستم.

 

پس از اینکه مسی جام جهانی موفقی نداشت و در فصل گذشته علی رغم کسب عناوین پیچیچی و کفش طلای اروپا بابت عدم فتح لیگ قهرمانان در جمع 3 نامزد نهایی جایزه بازیکن سال اروپا و فیفا قرار نگرفت، رونالدو شانسی برای مسی جهت رقابت با خود برای کسب توپ طلا متصور نشد و فرانسوی ها را در کنار صلاح و مودریچ رقیب خود دانست:

فکر نمی کنم که مسی به جمع سه نامزد نهایی برسد بنابراین اجازه دهید بگویم که صلاح، مودریچ، گریزمان، واران و امباپه به ویژه فرانسوی ها بابت قهرمانی در جام جهانی رقیبانم هستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.