پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جنجال سولاری : مربی رئال مادرید و طرفدار مسی

کد خبر : 84605  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 آبان 1397
هرگز ستایش خود را از مسی پنهان نکرد

اختصاصی بارسا نیوز - پس از اخراج یولن لوپتگی حالا سولاری جایگزین موقت بر روی نیمکت مربیگری رئال مادرید است . اما صحبت های قدیمی سانتیاگو سولاری دردسر ساز شده است .

 

ممکن است سولاری مدت زیادی مربی رئال نباشد زیرا ماموریت اصلی او در واقع از زمان اخراج لوپتگی تا استخدام مربی جدید خواهد بود . گفته میشود کونته مربی سابق چلسی گزینه اصلی رئال است .

 

سولاری در حالی بر روی نیمکت رئال مادرید تکیه زده است که این تیم 3 روز قبل در نیوکمپ متحمل شکست سنگین با نتیجه 5-1 شد . البته اوضاع به طور کلی نیز مناسب نیست و رئال بدترین تیم 5 هفته آخر لالیگا بوده است .

 

سولاری قبلا مدتی در رسانه ها مشغول به فعالیت بود و در مورد مسی و رونالدو صحبت های جالبی را مطرح کرد که با انتخاب او به عنوان مربی موقت حالا برای وی دردسر ساز شده است .

 

بخشی از گفتگوی سولاری در مورد مسی و رونالدو :

کریستیانو بهترین بازیکن جهان است زیرا مسی ورزش دیگری انجام میدهد ( مسی در سطح دیگری است ) . ثبات او باورنکردنی است . تقریبا فرازمینی !

 

سولاری یک بار نیز در سال 2012 این تحلیل فلسفی را در گفتگو با ال پاس داشت :

گلزنی به معنای واقعی در ذات مسی است , همانند طوفان , رعد و برق و پدیده های جوی است . هر بار که مسی توپ را میگیرد , زمین به لرزه در می آید . همه ساکت میشوند و مربیان رقیب سر خود را پایین می آورند و شانه های خود را بالا میبرند و دستان خود را در جیب میگذارند . مانند این است که کسی رعد و برق را دیده باشد و هیچ انتخابی نداشته است . چند ثانیه طول میکشد و سپس صدای گل شنیده میشود .

 

سولاری در سال 2016 نیز در مورد هموطن خود مسی گفت :

باعث ناراحتی است که او بازیکن بارسلونا است . او باید در رئال مادرید باشد . باشگاه ( رئال ) بهترین ها را میخواهد و افسوس که با وجود داشتن بازیکن خوب , مسی را ندارد .

 

به نظر میرسد سولاری حالا باید مسیری متفاوت را طی کند و نشان دهد که مسی بت او نیست زیرا برای طرفداران مادریدی , این حمایت از مسی خوشایند نخواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.