پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حکم حبس 6 ساله در انتظار نیمار بابت بارسلونا !

کد خبر : 84630  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 آبان 1397
پرونده انتقال نیمار در حال بررسی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه کاتالونیایی La Vanguardia، نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن فرانسه که در تابستان 2017 با پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی خود از بارسلونا جدا شد می تواند با حکم بازداشت 4 تا 6 ساله بابت ماجرای انتقال خود ازسانتوس به بارسلونا مواجه شود.

 

طبق گزارش منتشر شده، دادگاه ملی اسپانیا، پرونده نیمار را به دایره کیفری برای بررسی توسط 3 قاضی فرستاده است که این روزنامه کاتالونیایی ادعا کرده است که به حکمی دسترسی دارند که می تواند حکم بازداشت چندین ساله را برای نیمار درپی داشته باشد.

 

بنابراین تحقیقات علیه انتقال جنجالی نیمار به بارسلونا همچنان ادامه دارد درحالی که باشگاه بارسلونا اعلام بی گناهی می کند.

 

درحالی که باشگاه بارسلونا مبلغ خرید نیمار را 17.1 میلیون یورو اعلام کرده بود، شکایت عضوی از باشگاه بارسلونا موجب پیگرد قانونی شد و معلوم شد که باشگاه برای پرداخت دستمزدی 40 میلیون یورویی موافقت کرده که درنهایت منجر به برکناری ساندرو راسل رئیس وقت باشگاه شد و در ادامه بارتومئو از هزینه 86.2 میلیون یورویی پرده برداشت.

 

پس از مشخص شدن این موضوع، شرکت برزیلی DIS به عنوان دارنده 40 درصد از حق انتقال نیمار وارد ماجرا شد و حق خود را مطالبه کرد که درنهایت منجر به جریمه و محکومیت باشگاه بارسلونا گشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.