پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز: بارسلونا حق دارد که به دنبال جایگزین کردنم باشد؛ مسی برای دیدن لاوتارو آمد

کد خبر : 84631  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 آبان 1397
لوئیس دوست صمیمی مسی

اختصاصی بارسانیوز لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا پس از درخشش در الکلاسیکو با ثبت هت تریک درخصوص بازی بزرگ تیم بدون دراختیار داشتن لیونل مسی و فرم ضعیف گلزنی خود مورد سوال قرار گرفت.

 

سوارز که در فصل جاری نیز به مانند فصل گذشته شروع خوبی نداشت درنهایت با یک هت تریک مقابل رئال مادرید روحیه لازم را برای ادامه فصل کسب کرد که درخصوص توانایی تیم در بازی بدون مسی در گفت و گو با Sport 890 بیان کرد:

شک و تردیدی درخصوص ما وجود داشت در این خصوص که بدون مسی قادر به انجام چه کاری مقابل اینتر و رئال مادرید هستیم اما درنهایت به عنوان یک تیم به آن پاسخ دادیم نه به تنهایی و به آنچه که انجام داده ایم افتخار می کنیم.

 

برعهده گرفتن مسئولیت نبود مسی؟

ما رابطه فوق العاده ای با مسی داریم حس بین ما دوستی و احترام است او حتی به خانه ام آمد تا سومین فرزندم رااز نزدیک ببیند. وقتی که چنین مسئولیتی را برعهده دارید می خواهید که به بهترین نحو ممکن انجامش دهید. به عنوان ک تیم واکنش فوق العاده ای به نبود مسی داشتیم. نمی توانیم تنها وابسته به مسی جلو رویم. می شنیدیم که مسی برد را برای تیم درمی آورد. به عنوان یک تیم نباید به بازیکنی خاص وابسته باشیم.

 

شایعات جست و جوی بارسلونا برای جایگزین کردن تو؟

برای بارسلونا امری عادی است که برای من به دنبال جانشین باشد چون من 31 سالم است. این اتفاقی عادی است چون بارسلونا به عنوان یک باشگاه بزرگ همیشه به فکر آینده اش است. با وجود انتقادات، هر کمکی که بتوانم به تیم بکنم خوشحالم می شوم حتی اگر گل نزنم.

 

حس هت تریک؟

احساس جنون آوری است. هت تریک برای هر بازیکنی باورنکردنی حال چه رسد که مقابل رئال مادرید بوده باشد. هرگز فراموشش نخواهم کرد.

 

مسی؟

او درون زمین متفاوت از همه است اما بیرون از زمین مثل همه ما

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.