پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست جریمه 195 میلیون یورویی برای بارسلونا !

کد خبر : 84632  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 آبان 1397
داستان انتقال نیمار به بارسلون تمام نشده است

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم محکومیت بارسلونا بر سر پرونده اعلام نکردن مبلغ دقیق انتقال نیمار از سانتوس به بارسلون، پرونده نیمار یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته است به صورتی که دادگاه ملی اسپانیا، پرونده انتقال نیمار را به بخش کیفری ارسال کرده است تا سه قاضی آن را مورد بررسی قرار دهند.

 

درحالی که حکم بازداشت تا 6 سال می تواند برای نیمار تصویب شود، باشگاه بارسلونا نیز می تواند با جریمه مالی مواجه گردد به صورتی که شرکت برزیلی DIS به عنوان دارنده 40 درصد از حق انتقال نیمار در زمان حضورش در سانتوس درخواست جریمه 195 میلیون یورویی را برای بارسلونا کرده است.

 

این شرکت علاوه بر درخواست جریمه برای بارسلونا، درخواست 5 سال حبس برای نیمار را در کنار پدرش، ساندرو راسل و بارتومئو را داشته است.

 

از سوی دیگر درخواست دادستانی برای بازداشت 2 ساله نیمار و جریمه 10 میلیون یورویی او در کنار حبس 5 ساله برای ساندرو راسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا بوده است که پیش ازاین بابت پولشویی به زندان رفت.

 

دادستانی اما بارتومئو رئیس فعلی باشگاه را متهم نکرد و جریمه 8.4 میلیون یورویی را برای بارسلونا در کنار جریمه 7 میلیون یورویی برای باشگاه سانتوس درخواست داد در کنار 2 سال حبس برای پدر نیمار و 1 سال برای مادرش و جریمه 1.4 میلیون یورویی برای شرکت خانوادگی نیمار که هماکنون این پرونده باید توسط 3 قاضی به صدور رای برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.