پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: زیاد توپ لو دادیم؛ خواستم به لنگله نیز استراحت دهم

کد خبر : 84645  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 آبان 1397
ارنستو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده پس از برتری دقایق پایانی شاگردانش مقابل لئونسا در بازی رفت یک شانزدهم نهایی جام حذفی نسبت به دیدار شاگردانش اظهارنظر کرد.

 

والورده پس از بازی گفت:

نتوانستیم روی توپ های آخر خوب کار کنیم. بازی پیچیده و دشواری بود چون حریف از همان لحظه اول قوی و قدرتمند ظاهر شد. برای داشتن تداوم در مالکیت کار دشوار بود چون حریف خطاهای مکرری انجام می داد و به همین دلیل بازی 0-0 دنبال شد تا اینکه درنهایت گل را زدیم. اولین بازی حذفی برای همه تیم ها لالیگایی پیچیده است.

 

دفاع پر از بازیکنان جوان؟

تصمیم گرفتم تا با 3 بازیکن تیم دوم در دفاع بازی کنم تا به لنگله استراحت دهم و خوب کار کردند. مسئولیت بزرگی بر دوش داشتند چون فشار بازی در زمین حریف بالا بود. من وضعیتشان را خوب دیدم.

 

ورود آلنا به جای سمپر؟

او به تیم عمق می دهد و به خوبی بازی کرد. 

 

عملکرد تیم؟

زیاد توپ از دست دادیم. بعضی اوقات که تحت فشار حریف قرار دارید این توپ لو دادن های طبیعی است اما امروز خیلی توپ را بدون فشار از دست دادیم. از نظر من بازی یک شانزدهم نهایی هر سال، دشوارترین و بدترین بازی سال است چون همیشه تیم ها قدرتمند ظاهر می شوند. فکر نمی کنم کسی بابت نحوه بازی خود در این دیدار تنبیه یا جریمه شود چون آزمونی دائمی داریم و من چیزهای خوبی از شاگردانم دیدم. 

 

اعتراض به داوری؟

خب تیم حریف شور و اشتباق زیادی از بازی مقابل ما داشت که گاهی اوقات دست به هرج و مرج می زد. در همان 10 دقیقه ابتدای بازی 15 بار مرتکب خطا شدند و خب وظیفه من بود که دخالت کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.