پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شماره 9 های لیست خرید بارسلونا برای جایگزینی سوارز (+ عکس)

کد خبر : 84676  |  زمان ارسال : جمعه 11 آبان 1397
ستاره های بزرگ

اختصاصی بارسانیوز – پس از مصاحبه لوئیس سوارز با عادی نامیدن تلاش بارسلونا برای جذب مهاجم برای جانشین کردن خود در 31 سالگی، روزنامه موندو دیپورتیوو امروز سوارز را با اعلام گزینه های جانشینی او که بارسلونا برای خریدشان در تلاش است روی جلد برد.

 

اگرچه بارسلونا از لوئیس سوارز علی رغم شروع ضعیف خود به مانند فصل گذشته بابت کمک به گل های تیم شکایتی ندارد و نسبت به بازگشت او به فرم ایده آل او خوشبین است اما این دلیلی نمی شود که به دنبال جایگزین کردنش نباشد مهاجمی که در آستانه 32 سالگی شخصا این موضوع را امری عادی نامیده است.

 

از این رو باشگاه بارسلونا به دنبال جذب مهاجمانی چون هری کین ستاره 25 ساله باشگاه تاتنهام است که جذب او حدود 200 میلیون یورو هزینه خواهد داشت که بارسلونا دیگر چنین پولی برای هزینه کردن دراختیار ندارد.

 

در کنار هری کین، تیمو ورنر مهاجم 22 ساله آلمانی لایپزیگ و کاسپر دولبرگ مهاجم 22 ساله هلندی باشگاه آژاکس که قیمت آن ها نمی تواند عظیم باشد هرچند که در ماه های اخیر عملکردشان مطابق انتظار مدیران بارسلونا نبوده است و از لیست خارج شده اند.

 

 

مائورو ایکاردی مهاجم 25 ساله اینتر میلان به عنوان بازیکن سابق لاماسیا نیز می تواند گزینه دیگر جهت خرید باشد هرچند که اخیرا اظهارنظر تندی نسبت به بارسلونا داشت و تصمیم به ترک بارسلونا را بهترین تصمیم خود اعلام کرد و اعلام نمود که در اینتر میلان خوشحال است. با این حال مدیران بارسلونا نیز عملکرد او را درخور بارسلونا نمی دانند و مهاجمی با عملکرد بهتر را مدنظر قرار داده اند.

 

نیکلاس پپه مهاجم 23 ساله لیل و کریستوف پیاتک مهاجم 23 ساله لهستانی جنوآ نیز در اروپا سر و صدای زیادی به پا کرده اند که از آزمون و فیلتری جدی برای بازی در بارسلونا گذر نکرده اند.

 

آنتوان گریزمان مناسب ترین گزینه بود

 

آنتوان گریزمان در تابستان می توانست تنها با 100 میلیون یورو جانشین لوئیس سوارز به عنوان مهره ای اثبات شده باشد که درنهایت با رد پیشنهاد بارسلونا در اتلتیکو مادرید باقی ماند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.