پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه حل قلب خط دفاع با متوقف شدن پروژه خرید ! (+ عکس)

کد خبر : 84678  |  زمان ارسال : جمعه 11 آبان 1397
رضایت از عملکرد لنگله

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن ساموئل اومتیتی از متوقف شدن پروژه خرید مدافع میانی در زمستانی به رو به بهبود وضعیت زانوی اومتیتی و عملکرد عالی کلمنت لنگله در غیاب او با وجود چومی برای کمک به تیم اصلی خبر داد.

 

اومتیتی پس از مشکل در غضروف زانوی پای چپ هم اکنون در کنار هم تیمی هایش در حال تمرین کردن است تا در کنار بازگشت توماس ورمالن پس از دور سوم بازی های ملی، قلب خط دفاع بارسلونا مشکلی برای ادامه فصل نداشته باشد چون ساموئل مجبور نیست که زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و با روش مراقبتی یک بار دیگر عمل خود را به تاخیر انداخته است.

 

بارسلونا در تابستان برای جانشینی پیکه و اومتیتی در قلب خط دفاعف کلمنت لنگله را به خدمت گرفت که این مدافع فرانسوی به خوبی در نبود دو مدافع میانی به تیم پاسخ داده و چومی نیز از تیم دوم انتخاب والورده برای کمک به تیم اصلی است که عملکرد او مقابل لئونسا نظر مثبت والورده را دربر داشته است.

 

با این حال بارسلونا در صورت رخ دادن اتفاقی ناخوشایند برای ساموئل، برای ژانویه در حالت آماده باش قرار دارد که در حال حاضر مجبور به خرید نیست همانطور که در تعیین بودجهف خرید بازیکنی در ژانویه پیشبینی نشده بود.

 

 

اما بارسلونا با توجه به پایان قرارداد ورمالن در انتهای فصل، برای تابستان آینده برای خرید ماتیاس دی لیخت برنامه دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.