پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی در باشگاه بابت ضربه روحی به مالکوم

کد خبر : 84712  |  زمان ارسال : شنبه 12 آبان 1397
از پیروزی بزرگ تا شکست بزرگ طی چند ماه

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز به نگرانی موجود در داخل باشگاه بارسلونا در بین مدیران بابت وضعیت عجیب مالکوم اشاره داشت به صورتی که پس از چند ماه از پیروزی بزرگ رسانه ای باشگاه بابت هایجک کردن این وینگر برزیلی از دست رم، این بازیکن همچنان در برنامه والورده با گذشت یک چهارم از فصل جای ندارد.

 

طبق گزارش، در باشگاه بارسلونا مدیران به ضربه روحی و غرق شدن احساسی مالکوم اعتراف دارند پس از اینکه روز گذشته از لیست والورده برای بازی با رایو وایکانو پس از رد شدن در آزمون بزرگ مقابل لئونسا خارج شد.

 

مالکوم حالا حتی بدون وجود مسی نیز در لیست والورده جای نگرفته و کارلس آلنا را به جای خود در لیست تیم برای بازی با رایو وایکانو می بیند.

 

طبق گزارش منابع موندو دیپورتیوو از رختکن بارسلونا، مالکوم از لحاظ ذهنی شاداب نیست و در باشگاه نیز مدیران بابت عدم اعتماد والورده به او نگران هستند.

 

این گزارش موندو درحالی است که مالکوم اخیرا در شبکه های اجتماعی شایعات خروج از بارسلونا را تکذیب کرد و اعلام نمود که قصد دارد برای به دست آوردن جایگاه خود در بارسلونا بجنگد.

 

با این حال مالکوم در فرصت خود مقابل لئونسا 14 توپ از دست داد و در نمایشی ضعیف درنهایت از لیست بازی با رایووایکانو نیز خارج شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.