پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مالکوم شرط چلسی برای انتقال ویلیان !

کد خبر : 84713  |  زمان ارسال : شنبه 12 آبان 1397
شایعات دو ماه قبل از نقل و انتقالات ژانویه

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش شب گذشته از یک برنامه در تلویزیون La Sexta مبنی بر نشست نمایندگان ویلیان با باشگاه بارسلونا بر سر انتقال این وینگر برزیلی به نیوکمپ، موندو دیپورتیوو جزئیات بیشتری را فاش کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده، ویلیان بازیکن مهمی در تیم مائوریسیو ساری محسوب می شود و چلسی درصورتی که مالکوم وارد معامله گردد حاضر به انتقال وینگر 30 ساله خود به نیوکمپ خواهد بود بازیکنی که از ماه ها قبل از سوی رسانه ها به بارسلونا پس از اینکه والورده در دیدار فصل گذشته لیگ قهرمانان مجذوب او شده بود لینک شد.

 

ویلیان نیز در تابستان گفته بود:

تنها باشگاهی که پیشنهاد رسمی برایم ارائه کرد بارسلونا بود اما من به چلسی فکر می کردم و قصد داشتم در لندن به کار خود ادامه دهم مگر اینکه باشگاه تصمیم به فروشم می گرفت.

 

در تابستان گذشته با مخالفت شدید باشگاه چلسی برای فروش ویلیان و درخواست 80 میلیون یورو، بارسلونا اقدام به هایجک کردن مالکوم نمود که حالا هموطن ویلیان جایی در برنامه ارنستو والورده ندارد.

 

طبق گزارش، این انتقال می تواند با 20 میلیون یورو به اضافه ورود مالکوم به معامله شکل بگیرد که با توجه به خرید 41 میلیون یورویی مالکوم توسط بارسلونا حدودا 60 میلیون یورو خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.