پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر : سوارز آماده اثبات اشتباه منتقدان

کد خبر : 84719  |  زمان ارسال : شنبه 12 آبان 1397
Didac Peyret نویسنده اسپورت میگوید لوئیس سوارز یک بار دیگر در حال اثبات خود به منتقدان است اما نیاز به گل های بیشتری دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - سوارز اخیرا در مصاحبه ای اعتراف کرد که اگر بارسلونا به دنبال مهاجم جایگزین او باشد تعجب نمیکند زیرا به گفته خودش 31 سال دارد .

 

او همچنین گفت از او انتقادات زیادی از جمله کند بودن میشود . او گفت افت مقطعی اش در ابتدای فصل با توجه به جام جهانی و تعطیلات طبیعی بوده است و اینکه به او بابت چاقی و کند بودن نیز انتقاد میشود را درک میکند اما به آرامی در حال بهبود است .

 

این احساسات در مورد لوئیس سوارز اروگوئه ای که گفته میشود در حد بارسلونا نیست در هفته های گذشته تغییر کرده است .

 

نویسنده اسپورت نوشت :

درخشش سوارز در الکلاسیکو مهمترین چیز بود , او یک هتریک ثبت کرد . او بیشترین تاثیر را داشت . بسیار موثر بود و برای راموس تهدید دائمی بود . سوارز به عملکرد مشابه الکلاسیکو ( در بازی های دیگر هم ) نیاز دارد .

 

اگرچه او برابر تاتنهام یا اینترمیلان گلزنی نکرد اما بازی خوبی ارائه نمود . بدون مسی  تاثیر او افزایش یافته است و این قدم اول به سمت تبدیل او به رهبر است . چالش بعدی او لیگ قهرمانان است , جایی که هنوز در این فصل گلزنی نکرده اما او در لالیگا مانند مسی 7 گل به ثمر رسانده است .

 

سوارز در تمام مسابقات فصل در 6 بازی گلزنی نکرده است اما در بازی برابر سویا یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس رئال مادرید را به گلوله بست . لوئیس پس از استراحت در کوپادلری حالا تیم را مقابل رایو هدایت میکند . او مقابل این تیم 3 گل و 1 پاس گل ثبت کرده است . سوارز میتواند با گلزنی مقابل رایو وایکانو به رکورد 160 گل در 213 بازی دست یابد . هیچکس در مورد توانایی های سوارز حتی اگر امروز گلزنی نکند تردید نخواهد داشت . حریف برای او اهمیتی ندارد , او فقط میرود و از جان مایه میگذارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.