پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرتو: ترس نبودن مسی عادی است؛ در ومبلی طلسم نتایج خارج از خانه شکست

کد خبر : 84800  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 آبان 1397
کنفرانس قبل از بازی با اینتر

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در چهارمین دیدار خود در مرحله گرهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان اینتر میلان در سن سیرو خواهد بود که سرجی روبرتو به همراه ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این دیدار حاضر شد.

 

روبرتو درخصوص بازی مقابل اینتر میلان بیان کرد:

می دانیم که اگر فردا برنده شویم صدرنشین خواهیم شد. فصل قبل بازی های خارج از خانه برایمان خوب پیش نرفت اما در این فصل در ومبلی نشان دادیم که روند تغییر کرده است

 

بازی مقابل رایو؟

واضح بود که مقابل رایو کار را خوب آغاز کردیم اما پس از زدن گل اول افت کردیم و فکر می کنم مرجع قیاس ما باید بازی مقابل سویا، رئال و یا اینتر میلان باشد جایی که درسطحی فوق العاده بازی کردیم.

 

صدرنشینی؟

بردن و اول شدن همیشه مهم است. فردا تصور مااین است که یکی دیگر از بازی هایمان را درپیش داریم و سعی خواهیم کرد تا بازی خودمان را ارائه دهیم و شاتباهاتمان را بهبود بخشیم.

 

مسی؟

داشتن مسی فوق العاده خواهد بود و این خبر بزرگی برای تیم است. واضح است که از نبودش نگران بوده باشیم چون بهترین بازیکن تیم است و جهان استو از بازگشتش به جمع تیم خوشحالیم. نمی دانم که فردا می تواند بازی کند یا نه اما بازگشت او به تمرینات خبر خوبیست.

 

زندگی بدون مسی؟

خب تیم بدون مسی خوب کار کرده اما او به ما نیرو می بخشد. ما همگی در تیم برای کمک کردن به یکدیگر هستیم. بدون لئو ما خیلی قوی نیستیم اما نشان دادیم که تیمی برای انجام کارهای بزرگ داریم.

 

زوج تو با سوارز؟

اینگونه مسایل به خودی خود رخ می دهد. لوئیس مهاجم تیم استف نزدیک ترین شخص به دروازه حریف پس گلزدن برایش راحت تر است و من نیز همکاری خوبی با او دارم و امیدوارم که پاس گل هایم برایش همیشه مستمر باشد.

 

اولویت؟

پیروزی در هر بازی مهم است. باید بازی مقابل رایو و رئال مادرید را نیز برد تا بتوانید عناوین ر فتح کنید.

 

فرم خوبت؟

خیلی خوشحالم که می توانم به تیم کمک کنم. درست است که اخیرا پاس گل های زیادی داده ام اما مهم عملکرد تیمی است

 

بازگشت مسی؟

هم لئو و هم ما می خواهیم که برگردد چون ما را قوی تر می کند

 

گل های زیادی دریافتی؟

درست است که نسبت به سال گذشته گل های بشتری دریافت کرده ایم اما باید بهتر شد و خودمان از خودمان انتقاد کنیم. با این حال صدرنشین لالیگا و لیگ قهرمانان هستیم پس با آرامش به دنبال بهبود اوضاع هستیم.

 

جوانان؟

خوشحالم که بازیکنانی چون آلنا در کنار ما هستند و خوشحالم که به تیم کمک می کنند. درکشان می کنم چون خودم نیز همین شرایط را تجربه کرده ام.

 

اینتر؟

می دانیم که اینتر به پرس کردن علاقه مند است و می دانم که در زمین خودش احساس قدرتمندی می کند و گل زدن به ان ها راحت نیست.

 

دفاع راست؟

من هرگز پستی را انتخاب نکرده ام و فقط می خواهم بازی و به تیم کمک کنم.

 

ویدال؟

او دوست دارد خوب بازی کند و دارای تجربه بازی در ایتالیا است. تاکنون فرصت زیادی برای بازی کردن نداشته اما در عمل دیدیم که می تواند کمک زیادی به تیم کند و مطمئن هستم که بازیکن مهمی خواهد بود.

 

ایکاردی؟

من با ایکاردی در لاماسیا بوده ام و خاطرات زیادی از او دارم و امیدوارم فردا روز ارامش باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.