پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوپرایز احتمالی والورده برای دیدار مقابل اینتر میلان

کد خبر : 84819  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 آبان 1397
ویدال میتواند در ترکیب اصلی تیم باشد

اختصاصی بارسا نیوز - آرتور ویدال میتواند سوپرایز والورده باشد.

 

طبق گزارش as ، بازیکن سابق باشگاه یوونتوس امشب ممکن است در ایتالیا مقابل اینتر میلان به میدان برود. ویدال تا به اینجای کار در رقابت های اروپایی دقایق کمی برای بارسلونا به میدان رفته اما امشب ممکن است وضعیت تغییر کند. در دیدار جام حذفی مقابل لئونسا او در ترکیب اصلی تیم بود و عملکرد خوبی داشت و در دیدار مقابل رایو وایکانو نیز بعد از ورود به زمین باعث شد که تسلط بارسلونا به توپ و میدان بیشتر شود و در نهایت نیز بارسلونا پیروز شد.

 

سرمربی اینتر میلان اعتقاد دارد که ناینگولان میتواند آرتور ملو را از بازی خارج کند بازیکنی که کمک زیادی به بالا بردن مالکیت توپ میکند و در دیدار های اخیر نیز آن را ثابت کرده است. والورده امشب ممکن است یک سوپرایز داشته باشد و از آرتور ویدال در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند بازیکنی که تجربه بالایی در رقابت های اروپایی دارد و اگر این مهم رخ دهد باید شاهد یک جنگ میان ویدال و ناینگولان باشیم.

 

تصمیم نهایی در این باره با سرمربی تیم ارنستو والورده است اما هافبک شیلیایی تیم نشان داده که جای او در زمین مسابقه است. ویدال در الکلاسیکو نیز بعد از ورود به زمین نیز موفق شد گل پنجم را برای کاتالان ها به ثمر برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.