پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گاسپارت: رونالدو بابت پول از بارسلونا به اینتر و رئال رفت !

کد خبر : 84829  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 آبان 1397
رونالدو گفت بارسلونا را به رئال ترجیح می دهد

اختصاصی بارسانیوزخوان گاسپارت رئیس سابق باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با وب سایت گل درخصوص دلیل خروج رونالدو از بارسلونا توضیح داد و او را بارسایی دانست.

 

خوان گاسپارت درخصوص جدایی یکساله رونالدو از بارسلونا و پیوستنش به اینتر گفت:

رونالدو می خواست در بارسلونا بماند و از بودن در اینجا خوشحال بود و می خواست قراردادش را تمدید کند. قلب رونالدو از بیشتر از رئال، بارسایی است. انتقال رونالدو به اینتر زمانی اتفاق افتاد که برای تمدید با او به توافق رسیده بودیم.

 

ما قرارداد را در حضور رونالدو و دو نماینده اش نوشتیم. ساعت 3 بعد از ظهر بود که تصمیم گرفتیم ناهار بخوریم و تمدید رونالدو را جشن بگیریم و سپس به دفتر باشگاه برگشتیم تا قرارداد را امضا کنیم. اشتباه کردیم و اگر برای غذا نمی رفتیم رونالدو قرارداد را امضا کرده بود چون یکی از نمایندگانش نیم ساعت برای پاسخ به یک تماس تلفنی غایب بود که در آن لحظه به آن اهمیت ندادیم درحالی که پیشنهاد بهتری از سوی اینتر به دستش رسیده بود و لحظه بازگشت به دفتر، نمایندگانش از ورود رونالدو به دفتر باشگاه جلوگیری کردند و گفتند که به خانه برود و موقع امضا با او تماس خواهند گرفت.

 

بنابراین آن ها از من پیشنهاد بهتری درخواست کردند. رونالدو با گریه به من گفت که متاسف است و نمایندگانش به او گفته اند که پیشنهاد بهتری به دستشان رسیده و برایش بهتر است که تجربه جدیدی داشته باشد. رونالدو نمی خواست برود اما نمایندگانش بابت پول متقاعدش کردند.

 

رونالدو قبل از انتقال به رئال قصد بازگشت داشت

رونالدو قبل از انتقال به رئال به من گفت که اگر پیشنهاد رئال را به او ارائه دهند بارسلونا را انتخاب خواهد کرد اما مبلغ بالایی بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.