پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: نبردیم و خیلی عصبی هستم؛ به من بی احترامی کرد !

کد خبر : 84873  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 آبان 1397
نیمار و پاری سن ژرمن در خطر حذف

اختصاصی بارسانیوز – در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در دیدار حساس خارج از خانه مقابل ناپولی مجددا موفق به شکست دادن حریف ایتالیایی نشد تا در گروه مرگ با 5 امتیاز پس از ناپولی و لیورپولی 6 امتیازی در رتبه سوم قرار بگیرد و ستاره سرخ بلگراد نیز با برتری 2-0 شب گذشته مقابل لیورپول با 4 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

نیمار پس از تساوی 1-1 مقابل ناپولی با انتقاد از رفتار داور گفت:

نمی توان از اشتباهات داور شکایت کرد چون او نیز مثل همه ما انسان است حتی اگر پنالتی واضحی را نگرفته باشد. اما نحوه برخورد او با ما بی احترامی بود و به همین دلیل کنترل خودم را از دست دادم و با او مشاجره کردم. او به عنوان داور باید به تمام بازیکنان احترام بگذارد نه فقط یک کارت و سوت بیشتر از بقیه داشته باشد. من او را بابت رفتارش در قبال خودم محکوم کرم

 

نیمار درخصوص نتیجه بازی گفت:

صحبت کردن در این لحظه مشکل است اما به هر حال نتیجه خوبی نگرفتیم. برای برد آمده بودیم نه تساوی. من به شخصه از این نتیجه راضی نیستم و خیلی عصبانی به خانه خواهم رفت. کار گره خورده و حالا باید به بازی های بعدی فکر کنیم.

 

نیمار پس از مصدومیت فصل گذشته و ناکام گذاشتن پروژه قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، در فصل جاری نیزمی تواند در صورت شکست خانگی مقابل لیورپول در پنجمین بازی دور گروهی که 21 روز دیگر برگزار خواهد شد از این رقابت ها حذف شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.