پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز 2 چهره دارد : بی رحم در لالیگا , بی دقت در اروپا

کد خبر : 84900  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 آبان 1397
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا همچنان در تلاش برای شکستن طلسم گلزنی در لیگ قهرمانان است . او 1418 دقیقه است که در یک بازی خارج از خانه در اروپا گلزنی نکرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , بارسلونا برابر اینتر میلان در سن سیرو به 1 امتیاز رسید و کاتالان ها اولین تیم مرحله گروهی بودند که صعود خود را به دور بعد قطعی کردند .

 

با وجود چنین عملکرد شگفت انگیزی اما هنوز دلیلی برای نگرانی کاتالان ها وجود دارد . از 27 شوت بارسلونا مقابل اینتر تنها یکی گل شد که آن هم توسط مالکوم زده شد . سوارز که در این بازی 9 شوت زد در گلزنی ناکام بود .

 


توییت : لوئیس سوارز برابر اینتر 9 شوت زد که منجر به گل نشد و از این لحاظ با رکورد رونالدینیو به عنوان بازیکن بارسلونا در فینال 2006 مقابل آرسنال برابری کرد .


 

مارکا همچنین به دقایق ناکامی سوارز در گلزنی خارج از خانه اروپایی اشاره کرد . 1418 دقیقه است که سوارز در این زمینه ناکام است و این میتواند برای بارسلونا در مراحل بعدی لیگ قهرمانان مشکل ساز باشد .

 

سوارز اما یک چهره دیگر نیز دارد : این مهاجم اروگوئه ای با 9 گل , آقای گل لالیگا در فصل 2018/19 است و در 2 بازی آخر خود 5 گل زده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.