پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیس نظر خود را تغییر داد . او آماده ترک بارسلونا است

کد خبر : 84904  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 آبان 1397
دنیس سوارز هافبک جوان بارسلونا با شرایط سختی مواجه شده است . به دلیل رقابت شدید در پست هافبک , به دنیس بازی نمیرسد .چندین باشگاه ایتالیایی به این بازیکن علاقه مند هستند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , دنیس سوارز دیگر خروج از بارسلونا را رد نمیکند . او تسلیم نشده اما می بیند علارقم تلاش در تمرینات توسط والورده برای انجام بازی انتخاب نمیشود .

 

با وجود بازیکنانی مانند آرتور , رافینیا , کارلوس آلنا یا مالکوم که اخیرا موفق شدند جایی در ترکیب یا نیمکت پیدا کند , دنیس از آینده اش در بارسلونا مطمئن نیست . دنیس از ابتدای فصل تنها مقابل لئونسا به میدان رفته است .

 

دنیس به چندین باشگاه ایتالیایی نظیر میلان , اینتر و ناپولی لینک شده است .

 

والورده در فصل گذشته به دنیس اعتماد داشت و این بازیکن در 27 مسابقه , در مجموع 1130 دقیقه بازی کرد . با این حال وضعیت دنیس در فصل جاری تغییر کرده است به گونه ای که حالا روزنامه کاتالان اسپورت در مورد این بازیکن نوشت " در حال حاضر این یک فصل ناامیدکننده دیگر برای این هافبک است " .

 

دنیس در تابستان گذشته فرصت هایی برای خروج از بارسلونا داشت اما طبق گزارش کوپه این بازیکن پیشنهاد خوبی از چلسی را رد کرد زیرا قصد داشت برای حضور در ترکیب تیم اول بارسلونا با سایر بازیکنان رقابت کند و جایگاهی در تیم بدست بیاورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.