پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حقایق جالب در مورد قرارداد بارسلونا - نایک و رئال مادرید - آدیداس . قرارداد کدام تیم بهتر است ؟

کد خبر : 84913  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 آبان 1397
اخیرا مارکا در گزارشی اعلام کرد که رئال مادرید با آدیداس به یک توافق اسپانسری جدید و بزرگ دست یافته است . اما طبق گزارش جدید موندو دپورتیوو , قرارداد بارسلونا با نایک همچنان از قرارداد آدیدداس با رئال مادرید بزرگ تر است .

اختصاصی بارسا نیوز - آدیداس در توافق جدید با رئال مادرید به این باشگاه 2 برابر توافق سال 2012 پرداخت میکند اما علارقم این مساله دریافتی رئال همچنان کمتر از دریافتی بارسا از نایک خواهد بود .

 

همچنین طبق قرارداد جدید بارسلونا با نایک , مدیریت بوتیک بارسلونا یا همان فروشگاه رسمی نیوکمپ و تمام فروشگاه های رسمی باشگاه 100 درصد با خود باشگاه بارسلونا است .

 

به همین دلیل بارسلونا میتواند حتی بیشتر از 155 میلیون یورو نیز طبق قرارداد درآمد از نایک داشته باشد .

 

 

 

قرارداد رئال مادرید با آدیداس از سال 2020 به صورت 110 میلیون یورو ثابت + 40 میلیون متغییر است درحالی که قرارداد بارسلونا با نایک از سال 2018 به صورت 105 میلیون یورو ثابت + 50 میلیون یورو متغییر است .

 

بنابراین برخلاف آنچه مارکا اعلام کرده است , بارسلونا در واقع شرایط بهتری در قرارداد خود با نایک دارد و قرارداد آدیداس و رئال مادرید کمتر از کاتالان هاست .

 

همچنین موندو دپورتیوو میگوید باشگاه بارسلونا با طراحی پیراهن شطرنجی برای فصل 2019/20 میتواند طبق پیشبینی ها به رکورد درآمدی 155 میلیون یورویی از قرارداد با نایک دست یابد زیرا این پیراهن خاص است و فروش بالایی خواهد داشت . این درحالی است که رئال مادرید در هر دوره تغییر کوچکی در پیراهن خود میدهد و به همین دلیل نمیتواند در دوره خاصی به درآمد غیرمعمولی از فروش پیراهن دست یابد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.