پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز در سیستم چرخشی کجاست ؟

کد خبر : 84914  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 آبان 1397
سوارز اروگوئه ای قول داده است که در این فصل بیشتر استراحت کند . در فصل جدید لوئیس سوارز تنها در 90 درصد دقایق بازی کرده است . والورده اما همچنان بیشترین اعتماد را به لوئیس دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش آ.اس , ستاره اروگوئه ای بارسلونا اخیرا در مصاحبه ای گفت " بازیکنانی که بالای 30 سال دارند نیمتوانند همیشه بازی کنند " . این بازیکن از 1370 دقیقه ممکن در 1530 دقیقه طی این فصل برای بارسلونا بازی کرده است . این یعنی سوارز تنها در 89.5 درصد دقایق فصل در زمین بوده است .

 

سوارز قبلا در مصاحبه با راک وان عنوان کرد که برای شکست برابر رم متاسف است زیرا او باید قبل از این بازی مهم استراحت میکرد و در لالیگا مقابل لگانس بازی نمیکرد .

 

با این وجود والورده نمیداند اگر سوارز در زمین نباشد چه کسی میخواهد به جای او بازی کند . مونیر الحدادی در کوپا دل ری و چندین بازی لیگ به میدان رفته است اما سرمربی بارسلونا به او اعتماد ندارد و معتقد است او قادر به برآورده کردن نیازهای بازی نیست .

 

درست است سوارز در آستانه 32 سالگی است اما همچنان نقش بزرگی در تیم والورده دارد . باید دید آیا ارنستو در ادامه به او بیشتر استراحت میدهد یا نه .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.