پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنی آلوز: همه کار می کردم تا مسی خوشحال باشد؛ روش گواردیولا فرق می کرد

کد خبر : 84942  |  زمان ارسال : جمعه 18 آبان 1397
دنی در مصاحبه مفصل

اختصاصی بارسانیوز – دنی آلوز مدافع برزیلی سابق باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در پاری سن ژرمن مشغول است در مصاحبه ای درخصوص بارسلونا و همکاری با مسی صحبت کرد.

 

دنی آلوز درخصوص همکاری خود با مسی که دوران بزرگی را در کنار او رقم زد در گفت و گو با اسکای اسپورتس بیان کرد:

من همه کار می کردم تا مطمئن شوم که مسی خوشحال است و مطمئن شوم که توپ به او می رسد چون توپ را بیشتر از هر چیزی دوست داشت. او مثل یک کودک است چون وقتی توپ را به او می دهید گویی به او هدیه داده اید. توپ را به او می دهید و او تمام روز را با ان بازی می کند. شما به عنوان هم تیمی اش باید مسئول رساندن توپ به مسی باشید.

 

همکاری خوب با مسی؟

خیلی عجیب بود چون از همان روز اول ارتباط عجیبی بین من و او وجود داشت. من در بازی اول با مسی همانگونه بازی کردم که الان بخواهم بازی کنم. خیلی دقیق از جای هم خبر داشتیم. بابت این همکاری خوب با هم به خود می گفتم که "واو، نمی دانم که در کنار هم جامی را فتح خواهیم کرد یا نه اما حداقلش از بازی در کنار هم لذت خواهیم برد". من یاد گرفته بودم که باید از فوتبال بازی کردن در کنار هم تیمی هایم لذت ببرم و سرگرم شوم و در بارسلونا احساس می کردم که با یک جفت دمپایی در خیابان های برزیل در حال بازی کردن هستم. برایم تعجب آور بود که چگونه با امدن از سویا و سبک بازی متفاوتی در بارسلونا وفق یافته ام. وقتی که وارد بارسلونا شدم با خود گفتم که "واو، دارم اینجا بازی می کنم؟، برای باشگاهی که به معنای واقعی کلمه از معنی فوتبال دفاع می کند"

 

بهترین دوران؟

با گواردیولا

 

کار در بارسلونا؟

در بارسلونا چیزهای غیرمعمولی وجود داشت. خیلی روی انجام کار خودمان متمرکز بودیم تا اینکه حریف قرار است چه کار کند. روش گواردیولا چیز دیگری بود. البته که حریفان را آنالیز می کردیم اما 70 درصد تمرکز ما روی کار خودمان بود.

 

تقابل با مورینیو؟

زیاد در موردش فکر نمی کردیم. به خودمان فکر می کردیم و اینکه قرار است چه کار کنیم. فکر می کنم که همین چیزها بارسلونا را به کمال رساند. وقتی که روی کار خودتان متمرکز هستید شکست خوردن درناک می شود چون خیلی روی کار خودتان زحمت کشیده اید و خیلی تمرین داشته اید. وقتی که وارد بازی می شدیم، کارهایمان در تمرین را تکرار می کردیم.

 

گواردیولا؟

من با او احساس بازیکن بودن داشتم. او چیزهای زیادی به من یاد داد و بهترین مربی من بود. او یک نابغه است. او به خوبی بازیکنانش را می شناسد و می داند که باید چه کار کنند. او دلیل موفقیت ما بود چون ما دستوراتش را پیروی می کردیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.