سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 رکوردی که مسی میتواند تا پایان سال 2018 به آن دست یابد

کد خبر : 84974  |  زمان ارسال : شنبه 19 آبان 1397
مسی شکارچی رکوردها است . فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا میتواند به 2 رکورد دیگر تا پایان سال 2018 دست یابد .

اختصاصی بارسا نیوز - مسی , قلب و روح بارسلونا است . این یک راز نیست . مسی کاپیتان بارسلونا در رهبری تیم نیز بسیار قاطعانه عمل میکند . او زمان های خوب و بدی را تجربه کرده است اما ستاره شماره 10 بارسلونا همواره الهام بخش است .

 

رکوردها با مسی غریبه نیستند اما او بدون توجه به آنها به پیش میرود . این رکوردها هستند که خود را به مسی پیشنهاد میدهند .

 

مسی میتواند تا پایان سال 2018 به رکورد 400 گل در لالیگا دست یابد . هرچند انتظار میرود مسی از این رکورد عبور کند . مسی تاکنون 390 گل در لالیگا به ثمر رسانده است . او رکورددار تعداد گل در لالیگا است .

 

مسی باید در شش بازی باقی مانده تا پایان سال 2018 , 10 گل به ثمر برساند . رئال بتیس  , اتلتیکو مادرید , ویارئال , اسپانیول , لوانته و سلتاویگو 6 رقیب بارسلونا تا پایان سال 2018 هستند .

 

مسی میتواند با رسیدن به رکورد 400 گل در لالیگا شهرت خود را به عنوان بزرگترین گلزن تاریخ لالیگا بهبود بخشد . رونالدو 311 گل در لالیگا زده است و آنها تنها ستارگانی هستند که بیش از 300 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند .

 

رکورد دیگر مسی رسیدن به 50 پنالتی است . مسی تاکنون 48 گل پنالتی در لالیگا به ثمر رسانده است . ( مسی از 59 پنالتی خود , 48 تا را گل کرده است . رکورد رونالدو 61 گل پنالتی از 71 تلاش است . میانگین گلزنی مسی در پنالتی 81.35% میباشد ) .

 

تنها یک بازیکن با کیفیت و وفاداری بی پایان مسی میتواند به چنین رکوردهای باورنکردنی دست یابد . رکوردهایی که همچنان میتوانند رشد کنند . بازی با بتیس اولین شانس مسی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.