پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی : کدام باشگاه ها شانس بیشتری برای خرید پوگبا دارند ؟

کد خبر : 84979  |  زمان ارسال : شنبه 19 آبان 1397
با توجه به قیمت پوگبا , تعداد کمی از باشگاه ها قادر به پرداخت هزینه خرید و دستمزد او هستند . 3 یا 4 باشگاه چنین شرایطی دارند .

اختصاصی بارسا نیوز - این روزها شایعات زیادی در مورد آینده پوگبا وجود دارد . آیا او در اولدترافورد میماند یا میرود ؟ Musa Okwonga از ESPN تمام گزینه های پوگبا را بررسی کرد .

 

پاری سن ژرمن

پی اس جی یکی از گزینه هاست اما مشخص نیست آیا پوگبا از فوتبال کم رقابت فرانسه لذت خواهد بُرد . بنابراین بازگشت به یوونتوس , انتقال به رئال مادرید یا بارسلونا میتواند گزینه های بهتری باشد .

 

بارسلونا

کوتینیو در بارسلونا یک بازیساز دینامیک است و به نظر میرسد آنها در در خط میانی بازیکنان خوبی دارند . تصور اینکه پوگبا با کوتینیو برزیلی به صورت متناوت بازی کنند دشوار است یا اینکه او به طور مداوم کارهای دفاعی انجام دهد که مشخصه راکیتیچ است .

 

رئال مادرید

به نظر میرسد رئال مادرید شرایط مناسبی برای او دارد زیرا نتایج اخیر این تیم نیاز آنها به چنین بازیکنی را نشان میدهد . اگرچه با آمدن سولاری به جای لوپتگی آنها کمی بهتر شده اند اما آنها همچنان در میانه میدان نیازمند خلاقیت بیشتری هستند . پوگبا در پاس های بلند ترکیبی از تونی کروس و در مهارت از ایسکو است .

 

یوونتوس

سوال این است که یوونتوس یک بازیساز خوب به نام پیانیچ دارد اما آنها میتوانند خط میانی خود را برای حضور پوگبا تطبیق دهند . یوونتوس پول دارد و همچنین علاقه مند است تا برند خود را بسازد . پوگبا در درون و خارج زمین برای این هدف عالی است : تنها سوال اینجاست آیا او احساس میکند کار ناتمامی در تورین دارد یا نه .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.