سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: تاوان نیمه اول را دادیم؛ به دمبله نیاز داریم

کد خبر : 85017  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 آبان 1397
ارنستو در کنفرانس پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در هفته 12 لالیگا با نتیجه 4-3 بازی را به کیکه ستین واگذار کرد که در کنفرانس پس از بازی درخصوص آن صحبت کرد.

 

مشکلات در پرس؟

نمی دانم، شاید اگر بازی را از ویدیو ببینیم تصور چیز دیگری باشد. فکر میکنم که در ابتدا به خوبی کار کردیم و باعث خراب کردن بازی آن ها و از دست رفتن توپ هایشان شدیم اما پس از آن در کار خود استمرار نداشتیم و خیلی خوب نبودیم. فکر می کنم مشکل ما این بود که خودمان خوب نبودیم. و بازی را تحت کنترل خود نداشتیم و درنهایت تاوان نیمه اول را دادیم. در نیمه دوم نیز زمانی که به بازی بر می گشتیم سریع گل می زدند.

 

آرامش بازگشت مسی به تیم تزریق شد؟

نه، چیزی که اتفاق افتاد این بود که ما با ک سری نتایج خوب بدون او وارد این بازی شدیم و همه بازیکنان عالی کار می کردند. به صورت کلی فاقد چیزی بودیم. پرس کردن به سرحال بودن تیم بستگی دارد که در نیمه دوم اینگونه شدیم اما در نیمه نخست سرحال نبودیم.

 

نقطه منفی بازی؟

در نیمه اول به آن ها اجازه پیشروی دادیم که توانستند استفاده کنند و فکر می کنم که می توانستیم در مقابل برخی صحنه ها بهتر کار کنیم.

 

چرا گل های زیادی دریافت کردیم؟

در مقایسه با بازی های قبلی تنبلی کردیم به عنوان مثال در مقایسه بازی سه شنبه. به راحتی به آن ها اجازه این کار را دادیم. در این بازی اوضاع تحت کنترل ما نبود به ویژه در نیمه نخست. شکی ندارم که چیزهایی برای بهبود دادن وجود دارد.

 
ورود ویدال؟
تا انتهای نیمه اول دست به مهار نفر به نفر زده بودند و ویدال را وارد بازی کردیم تا اوضاع را تغییر دهد. به قدرت او درون زمین نیاز داشتیم. همین کار را نیز کرد اما متاسفانه پس از گل هاف گل دریافت کردیم. او بازیکنی است که در هر زمان و دیداری می تواند کمک حال ما باشد.

 

بتیس خیلی خوب بود؟

نه، اعتقاد دارم که ما نیمه اول بدی داشتیم که البته نمی خواهم بردشان را زیر سوال ببرم. بازی ریسکی انجام دادند به صورتی که بسیاری از بازیکنانشان به جلو و عقب حرکت می کردند که گل هایشان از روی اشتباهات ما به ثمر رسید. اعتقاد دارم که می توانستیم بهتر واکنش نشان دهیم. باید فکر کنیم که باید چه کار کرد تا چنین اتفاقی دیگر رخ ندهد.

 

هنوز هم صدرنشین هستید؟

خوب است اما انتظار بیشتری از ما می رود. لالیگا بسیار رقابتی و پیچیده شده و برای بردن در هر بازی باید هزینه های زیادی بپردازید.

 

نیمه اول؟

آن ها نیمه اول را بردند. فکر نی کنم بر میانه زمین مسلط بودند چون تسلطی در میانه زمین وجود نداشت.

 

دمبله؟

دمبله استعداد زیادی داریم و ما به او نیاز داریم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.