پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد پیکه : عثمان دمبله به کمک نیاز دارد !

کد خبر : 85025  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 آبان 1397
باید در کار های دفاعی بهتر شویم !

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله وارد حاشیه شده است.

 

طبق گزارش ولوبا ، در شبی که بارسلونا با نتیجه 3-4 در ورزشگاه نیوکمپ از رئال بتیس شکست خورد سرمربی تیم به علت برخی بی نظمی عثمان دمبله ستاره فرانسوی را برای این دیدار دعوت نکرد. جرارد پیکه کاپیتان سوم تیم بعد از پایان این بازی در مورد دمبله صحبت کرد.

 

وضعیت دمبله

 

ما نیز همانند دمبله جوان بودیم و اشتباه هایی انجام دادیم. فوتبال 24 ساعته است و باید از ابتدا تا آخرین لحظه آن حواست بهش باشد. من مطمئن هستم که این مسائل در ذهن دمبله وجود دارد البته که باید آن ها را نشان دهد.

 

دمبله استعداد بالایی دارد و میتواند به پیشرفتش ادامه دهد. دمبله به کمک نیاز دارد و ما اینجا هستیم تا به او کمک کنیم ! تصمیم امروز سرمربی میتواند به دمبله کمک کند.

 

دیدار مقابل رئال بتیس

 

گل اول حریف بهمون ضربه زد و بعدش نیز گل دوم از راه رسید. حریف یک بازی عالی و شجاعانه ارائه کرد و من به آن ها تبریک میگم. ما هنوز صدر جدول را در اختیار داریم و باید آرام باشیم هر چند که امتیاز های زیادی را که انتظارش را نداشته ایم را از دست دادیم.

 

گل های زیادی دریافت میکنیم که در سال های اخیر شاهدش نبودیم ، باید این نقطه ضعف را پوشش بدیم و پیشرفت کنیم. ما فوتبالی هجومی ارائه میکنیم و نمیشود تیمی باشیم که همیشه کم گل دریافت میکند اما باید خط دفاعی پیشرفت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.