پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات : 5 بازیکن در لیست خرید و 2 بازیکن در لیست فروش !

کد خبر : 85038  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 آبان 1397
آخرین شایعات نقل و انتقالات از منابع معتبر طی یک هفته گذشته

اختصاصی بارسا نیوز - پنجره زمستانی در پیش است و اگرچه اهمیت آن نسبت به پنجره تابستانی کمتر است اما برای بارسلونا این داستان متفاوتی است . باشگاه بارسلونا فصل گذشته گران قیمت ترین خرید تاریخ خود را در زمستان انجام داد . با آخرین شایعات همراه ما باشید .

 

ورودی ها :

ویلیان : طبق گزارش La Sexta و موندو دپورتیوو , ویلیان مهاجم چلسی میتواند به صورت قریب الوقوع در پنجره زمستانی راهی بارسلونا شود . این منابع مدعی شدند که بارسلونا با نمایندگان این بازیکن 30 ساله تماس گرفته است . در همین حال ESPN شانس کمی برای این انتقال قائل است . شانس پیوستن ویلیان 1.9 است درحالی که شانس پیوستن دیوید لوئیز دیگر بازیکن چلسی 2.2 میباشد که بالاتر است .

 

لوئیز و بن عطیه : موندو دپورتیوو میگوید نه دیوید لوئیز از چلسی و نه مهدی بن عطیه از یوونتوس هیچکدام در ژانویه راهی بارسلونا نمیشوند . این 2 بازیکن به عنوان گزینه های برای تقویت خط دفاعی در نظر گرفته شده بودند .

 

دلیخت : مدافع آژاکس از انتقال به نیوکمپ دور است زیرا طبق گزارش کالچو مرکاتو , یوونتوس در موقعیت بهتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و آنها میخواهند در زمستان برای انتقال بازیکن هلندی اقدام کنند .

 

رابیو : شایعات در مورد آینده آدرین رابیو بسیار طولانی شده است . بر اساس گزارش ها پاری سن ژرمن بدنبال امضای قرارداد جدیدی با این بازیکن است اما آنترو هنریکه مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی خیلی خسته شده است و حتی طبق گزارشی از اسپورت مدیران پاری سن ژرمن به رابیو اجازه داده اند در صورت رسیدن به توافقی شخصی میتواند این تیم را ترک کند .

 

شکرینیار : آخرین شایعه نیز مربوط به علاقه بارسلونا به میلان شکرینیار بازیکن اینتر میلان است . اسپالتی سرمربی اینتر در واکنش گفته است ارزش این بازیکن 100 میلیون یورو است تا عملا به این شایعه پایان داده شود .

 

خروجی ها :

دنیس : اسپورت گزارش داده است که دنیس سوارز هافبک اسپانیایی بارسلونا دیگر خروج از بارسلونا را رد نمیکند . این بازیکن تسلیم نشده اما میبیند علارقم تمام تلاشی که در تمرینات میکند مورد توجه مربی نیست . گفته میشود 3 تیم میلان , چلسی و والنسیا از مشتریان این بازیکن محسوب میشوند .

 

مالکوم : مهاجم برزیلی با خروج از بارسلونا مرتبط است . هرچند این شایعات خیلی زود به پایان رسید . اولین گل بازیکن برزیلی برابر اینتر میلان و سپس رد شایعات توسط این بازیکن !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.