پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نشست بارسلونا با نماینده دمبله پس از اعتراف ! (+عکس)

کد خبر : 85074  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 آبان 1397
نشست روز گذشته

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، وضعیت عثمان دمبله مهاجم فرانسوی 21 ساله بارسلونا روز به روز در حال پیچیده تر شدن است چون دمبله شخصا باعث بروز مشکلاتی در رختکن شده و دمبله همانطور که دشام اعلام کرد از نیاز ها و خواسته ها در بالاترین سطح فوتبال حرفه ای آگاه نیست و با بی نظمی های خود و برخی رفتارهای عجیب مشکلاتی را برای خود و باشگاه به وجود آورده است.

 

دمبله پس از تاخیر در رسیدن به جلسه فنی قبل از بازی با اینتر میلان و رسیدن لحظه آخری به تمرینات تیم، هفته گذشته با غیبت در تمرین پنج شنبه بابت ناراحتی معده مجددا خبرساز شد که با دعوت نشدن به لیست بازی با رئال بتیس ماجرا را پیچیده تر کرد زمانی که رادیو راک وان گزارش داد که باشگاه یک ساعت و نیم در روز پنج شنبه از دمبله بی خبر بوده است.

 

بنابراین دمبله با متهم شدن به نقض رژیم غذایی باشگاه ماجرای جدیدی را به وجود اورد تا غیبت او از لیست به عنوان مجازاتش قلمداد گردد در شرایطی که زاوی در یک مصاحبه اعلام کرده است این مشکل با مصرف یک قرص رفع می شود.

 

 

طبق گزارش موندو به همین دلیل روز گذشته باشگاه بارسلونا جلسه ای را با موسی سیسوکو مدیر برنامه دمبله برگزار کرد تا وضعیت بحرانی دمبله را حل و فصل کنند که در آن پپ سگورا و اریک آبیدال نیز حضور داشته اند که دمبله به دلیل حضور در تمرین تیمملی حضور نداشت.

 

طبق گزارش، موقعیت باشگاه در قبال دمبله به عنوان اعتماد روی بازیکنی با استعداد فراوان مشخص است بازیکنی که برایش 105 میلیون یورو ثابت به اضافه 40 میلیون متغیر هزینه کرده اند.

 

موسی سیسوکو نیز در گفت و گو با رادیو مونت کارلو دوشنبه اعلام کرد که:

ما می دانیم چیزهایی وجود دارد که باید دمبله آن ها را بهبود بخشد که در این سن و سال امری عادی است. اتهام تاخیر در جلسه قبل از بازی به اینتر به او زده شد که سرمربی تکذیبش کرد و حالا هم مشکل معده که درست است کمی دیر با باشگاه تماس گرفت اما به هر حال بیمار بود. برای او حتی در اینگونه مسایل نیز بحث و جدل ایجاد می شود. او همچنان به کار خود در چنین باشگاه بزرگی ادامه خواهد داد و سرمربی تیم نیز همچون دشام از او تمجید می کند. همچنین می دانم که آبیدال از عملکرد دمبله راضی است و می داند که به خوبی تمرین می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.