سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگله: مسی خیلی فروتن است؛ رفیق ترین هم تیمی؟

کد خبر : 85089  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 آبان 1397
خوشحال از رقیب نبودن با مسی

اختصاصی بارسانیوز کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا در گفت و گو با وب سایت گل درخصوص لیونل مسی حرف زد و از هم تیمی بودن و رقیب نبودن با او ابراز خوشحالی کرد.

 

لنگله که پیش از این به عنوان مدافع سویا رقیب مسی محسوب می شد از فصل جاری به عنوان هم تیمی او مشغول بازی کردن است که درخصوص اعجوبه آرژانتینی بیان کرد:

به عنوان یک رقیب شما می توانید برای متوقف کردن مسی تلاش کنید اما همیشه می دانستیم که کار بسیار دشواری است. اما به عنوان یک هم تیمی اش، اوضاع برایتان فرق می کند چون او می تواند یک تنه بازی را عوض کند و در عین حال فردی فروتن است و احترام زیادی برای همه قائل است و این خصوصیت او را بیشار افسانه ای می کند.

 

ما درخصوص چیزهای زیادی صحبت می کنیم، او درخصوص فوتبال فرانسه از من می پرسد و ما درخصوص نحوه بازی درون زمین حرف می زنیم و صحبت کردن با او یک تجربه خاص است چون وقتی بهترین بازیکن جهان حرف می زند تنها باید به حرف هایش گوش دهید. باید چشم هایتان را خوب بازی کنید تا ببینید که دارد چه می کند.

 

لنگله درخصوص بهترین دوست خود در رختکن تیم گفت:

من با بازیکنان زیادی همراه هستم، همه فوق العاده هستند و با همه رابطه خوبی دارم. به آرتور از بقیه نزدیک ترم چون بازیکنی تازه وارد مثل خودم است و با هم خیلی حرف می زنیم و همین طور با فرانسوی های تیم، همین طور با بوسکتس و راکیتیچ و در واقع کسی نیست که با او حرف نزنم.

 

بازگشت اومتیتی؟

خوب کار می کند. او در زانویش احساس ناراحتی می کرد و تمرینات خود را برای بازگشت در اسرع وقت به خوبی انجام داد. بازیکنی بااستعداد است و باید به او برای بازگشت در اسرع وقت کمک کنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.