پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: دمبله باید واکنش دهد و بیاندیشد که در کجاست !

کد خبر : 85094  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 آبان 1397
توصیه غیر مستقیم به آرتورو ویدال

اختصاصی بارسانیوز – پس از جو رسانه ای علیه عثمان دمبله بابت بی نظمی هایش در بارسلونا، بحث او حالا در بین اسطوره های باشگاه نیز به میان امده تا جایی که کارلوس پویول به این مهاجم جوان نصیحت هایی داشت.

 

کارلس پویول در مسابقه ای خیریه جهت جمع آوری پول برای مرکز درمانی سنت خوان د دئو درخصوص دمبله گفت:

او جوان است و من هم در رختکن نیستم و وضعیت هر روز تیم را نمی دانم اما درهر صورت باید به دمبله کمک کرد چون وفق یافتن با سبک بارسلونا کار آسانی نیست و در بارسلونا همه چیز زیرنظر رسانه ها است و حتی دیر رسیدن به تمرین را پایان دنیا جلوه می دهند.

 

دمبله در کنار معلمان خوبی تمرین می کندافرادی که مطمئنا دارند به او کمک می کنند اما این به نگرش خودش نیز بستگی دارد و اهمیت دارد که به این مسایل واکنش نشان دهد و به جایی که در آن است فکر کند و از فرصت هایش استفاده کند. گاهی اوقات در جوانی متوجه شرایط نیستید و زمانی که می خواهید واکنش نشان دهید می فهمید که دیگر خیلی دیر شده است.

 

پویول در ادامه صحبت هایش به لزوم احترام به تصمیم سرمربی نیز اشاره داشت که گویی غیر مستقیم آرتورو ویدال را بابت نارضایتی اخیرش نسبت به نیمکت نشینی خطاب قرار داده:

در رختکن همیشه و هر روز مشکلاتی وجود دارد، مهم نحوه مدیریت کردن آن هاست. خب هر بازیکنی معتقد است که بهترین است و باید بازی کند و این برای سرمربی باعث بروز مشکلاتی می شود درحالی که سرمربی تنها میتواند به 11 نفر بازی بدهد پس نگرش همه بازیکنان اهمیت دارد که ضمن داشتن نگرشی بلند پروازانه و میل به بازی، به تیمش احترام بگذارد.

 

پویول درخصوص اظهارنظر پیکه نیز گفت:

خوب است که پیکه متوجه شده باید 24 ساعت روز را با فوتبال زندگی کند، خیلی خوب است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.