پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سگورا: پیشنهادی برای دمبله نداریم؛ دلیلی برای برکناری والورده وجود ندارد

کد خبر : 85130  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 آبان 1397
پپ سگورا در پاسخ به بازگشت نیمار و تیاگو و خرید فرنکی

اختصاصی بارسانیوزپپ سگورا مدیر باشگاه بارسلونا در گفت و گو با رادیو کادنا سر، ضمن رد وجود پیشنهاد برای عثمان دمبله، بازگشت تیاگو آلکانتارا را رد نکرد.

 

پپ سگورا درخصوص پیشنهادات برای دمبله گفت:

اگر اطلاعاتی از مطبوعات انگلیسی به دستتان رسیده خب از خودشان بپرسید. اگر از لیورپول خبری دارید از باشگاه لیورپول بپرسید. هیچ پیشنهادی برای دمبله دریافت نکرده ایم. دمبله بازیکنی بااستعداد است که نیازمند وفق دادن خود با شرایط تیم است. نحوه وفق یافتن هر بازیکنی نیز متفاوت است و خودش می داند که با مشکلاتی مواجه است.

 

بازگشت نیمار؟

در حال حاضر در دستور کار نیست. به بازار توجه داریم و سعی می کنیم باتوجه به نیازها باشگاه کار کنیم. من قبلا گفتم بازیکنی که برای پول برود بازنخواهد گشت و این سیاست ما است اما موضوع نیمار متفاوت است. این ها بازیکنانی حرفه ای هستند که بسته به شرایط بازار اقدام خواهیم کرد.

 

تیاگو؟

وقتی که بارسلونا را ترک کرد بازیکن تیم اصلی بود. بازگشت او غیر ممکن نیست. بازیکنان جوان حاضر در لاماسیا فرصت تمرین در تیم اصلی را به دست می اورند و برخی از آن ها که بابت پول بارسلونا را ترک کرده اند دیگر بازنخواهند گشت.

 

 

  آینده والورده؟

اگر اوضاع به خوبی پیش برود دلیلی برای تغییر سرمربی وجود ندارد. وقتی شخصی قرارداد دارد در صورتی که اوضاع برایش بد پیش برود دوران همکاری اش به پایان خواهد رسید. 

 

خرید مدافع میانی در ژانویه؟

احتمالش وجود دارد. در حال حاضر که پزشکان از امادگی اومتیتی خبر داده اند اما این نگرانی ما را از بین نبرده ودر حال حاضر آرامش بیشتری داریم. با این حال اگر مشکلی به وجود آید و پزشکان ما را مطلع کنند، برای آن موقع برنامه ریزی داریم. بازار برای بارسلونا همیشه باز است.

 

پوگبا یا فرنکی دی یانگ؟

به صورت کلی به بازیکنان با مشخصات فرنکی نیاز داریم چون مطابق با سبک بازی تیم هستند. در عین حال به بازیکنانی با سبک بازی متفاوت نیز جهت ایجاد تعادل در تیم و کمک به تیم در رقابت هایی چون لیگ قهرمانان نیاز است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.