پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: پیشنهاد لیورپول برای دمبله صحت ندارد؛ آرسنال یک واسطه بود !

کد خبر : 85162  |  زمان ارسال : جمعه 25 آبان 1397
گیلم در پاسخ به شایعات پیرامون دمبله

اختصاصی بارسانیوز – پس از شکل گیری شایعات علاقه مندی لیورپول و آرسنال نسبت به جذب عثمان دمبله در ژانویه، گیلم بالاگ در واکنش به این اخبار، آن ها را در کانال یوتیوبی خود تکذیب کرد.

 

گیلم بالاگ درخصوص وضعیت دمبله گفت:

وضعیت در بارسلونا برایش خوب پیش نمی رود. نظم او ایده آل نیست و باعث دریافت برخی انتقادها شده و حتی رهبران تیم چون پیکه و راکیتیچ گفته اند که نباید اینگونه باشد. مشخص است که اتفاقی رخ داده است. دیر رسیدن به تمرین تیم باورنکردنی است و باشگاه یک ساعت و نیم بعد از آن مطلع شد.

 

درخصوص علاقه لیورپول؟

لیورپول برای دمبله پیشنهادی ارائه نکرده است. خبر ارائه پیشنهاد درست نیست. حتی اینکه لیورپول پیشنهاد خواهد داد نیز صحت ندارد. معتقد هستم که لیورپول در ژانویه بازیکنی نخواهد گرفت و بارسلونا نیز قصد فروشش را در ژانویه ندارد چون اعتقاد دارند که می توانند از او استفاده کنند چون به استعدادش برای رقم زدن تفاوت در بازی باور دارند درست مثلل ابتدای فصل، پس او را تا انتهای فصل حفظ خواهند کرد و پس از آن در تابستان خواهیم دید که چه خواهد شد.

 

آرسنال؟

تنها رویکرد آرسنال جذب قرضی او بود البته با بند خرید. این از طریق یک واسطه رخ داد نه به صورت مستقیم از سوی آرسنال که بارسلونا نیز به آن توجهی نکرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.