پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عشق های آبی اناری (+ عکس)

کد خبر : 85204  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 آبان 1397
دو گزینه خرید بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – ماتیاس دی لیخت و فرنکی دی یانگ همچنان روی جلد روزنامه ها به سر می برند به صورتی که روزنامه موندو دیپورتیوو از عشق دو طرفه این دو ستاره هلندی و باشگاه بارسلونا خبر داد.

 

ماتیاس دی لیخت و فرنکی دی یانگ دو ستاره هلندی باشگاه آژاکس که این روزها مجددا در دور سوم بازی های ملی بر روی جلد مطبوعات به ویزه بارسلونایی رفته اند، بابت عملکرد خود توانسته اند مهر تایید را از سوی باشگاه بارسلونا جهت خری خود بگیرند که البته بارسلونا در راه جذب آن ها رقیبان بزرگی چون منچستر یتی و پاری سن ژرمن دارد.

 

بارسلونا در ادامه روند رصد کردن این دو ستاره باشگاه آژاکس در فصل جاری، دیدار هلند مقابل فرانسه را نیز از نزدیک نظاره گر بود که با ارائه سطح بالایی از بازی یک بار دیگر تایید باشگاه بارسلونا را جهت خرید خود دریافت کردند که ماتیاس اینبار در دوئل با امباپه موفق بود.

 

 

بارسلونا ماتیاس را برای جانشینی دراز مدت برای پیکه و فرنکی را به عنوان جانشینی برای بوسکتس می خواهد که هر دو مرز 30 سالگی را رد کرده اند.

 

در کنار علاقه بارسلونا، عشق ماتیاس و فرنکی برای بازی در بارسلونا مزیت بزرگی محسوب می شود که هر دو از ابراز علاقه بارسلونا خوشحال هستند به صورتی که فرنکی اعلاک کرده از علاقه مندی بارسلونا خوشحالم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.